HAIR MASKS


Dnes jsem si pro Vás nachystala dlouho slibovanou recenzi na masku na vlasy značky Lattle, ale aby jsme měli s čím srovnávat, připojila jsem masku od značky Trend up.

Masku Lattle jsem testovala já a má sestra, která si dlouhodobě barví vlasy. Cena masky je podle velikosti-my jsme brali větší za 80,-.


Co se týče samotné masky. Vůně vás nijak neokouzlí. Já cítím chemický koktejl, ale tak to většinou u přípravků na poškozené vlasy bývá. A hodnocení? 


Začala bych tím kladným. Vlasy jsou po uschnutí jemné a dobře se žehlí. Ale to po většině masek, ne?
A teď přijde ta horší stránka. :D Vlasy po umytí masky více padají. Špatně se rozčesávají. Urychlují mastnotu vlasů. Nijak nevoní-i když to je naštěstí detail, který můžete během chvíli nějakým voňavým sprejem změnit. :)
Celkové hodnocení?


Maska stála s poštovným dohromady 200,-, Pokud by jste žili na druhém konci planety, nikdy žádnou jinou masku naznali a tuto měli jako jedinou, tak možná. Ale za mě ROZHODNĚ NE.

Ale abych nebyla tak kritická, přestavuji vám mou oblíbenou masku na vlasy od značky Trend up, kterou jsem koupila u kadeřnice za cenu 180,- (ale určitě by se dala sehnat v kamenném obchodě či na internetu) a nemůžu si ji vynachválit.


Maska obsahuje mléčné proteiny. Poprvé jsem si řekla, jejda, co to bude? :D Ale hned po prvním vyzkoušení jsem byla nadšená! Masku mám půl roku, ale je to pro mě spíš taková třešnička na dortu. 


Vůně se moc popsat nedá-cítíte mléko a vůně proteinů už nejde teda popsat vůbec. :D Ale aby jsme se někam pohnuli, klady? Vlasy po umytí nevypadávají. Krásně voní. Jsou lesklé a objemné. Vypadají zdravě. Odolávají mastnotě.


Navíc maska přebije kouřový zápach, což beru snad jako největší plus. Používám ji právě po akcích, nebo při Beauty dnech. :) Takže za mě ROZHODNĚ ANO.

Doufám, že se Vám článek líbil a já přeji pouze pěkný čtvrteční podvečer! :)

6 komentářů:

  1. Druhá maska vypadá opravdu dobře! Vůbec jsem ji neznala :) Po první jsem pokukovala hlavně k vůli ceně, ale říkala jsem si že v tom asi bude nějaký zádrhel :)

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Druhou masku můžu jen doporučit. :) Mě u té první taky zaujala cena, bohužel nic moc teda. :/

      Vymazat
  2. Ani jednu z těchto masek jsem nezkoušla, ale já osobně mám ráda značku Wonder, na suché vlasy je úplně super:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za tip, ráda vyzkouším. :)

      Vymazat
  3. O první masce jsem si myslela, že je skvělá a pořídila bych si ji, ale po tvé recenzi se mi do ni už vůbec nechce:) Protože přece jen mastné vlasy nepotřebuji :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥