FEBRUARY-NEW FILMS TIPS

Jako každý měsíc přináším i tento novinky z filmového světa.

1. Lásky čas-film jsem viděla teprve nedávno a musím říct, že mě jistým způsobem okouzlil. Sice jsem si z něho "nesedla na zadek", ale určitě bych ho doporučila. Pro romantiky a milovníky tématiky ohledně cestování v čase bude jistě jako stvořený.


2. Zlodějka knih-než jsem film viděla, nečetla jsem si recenze ani kritiku, proto jsem nevěděla, o čem film vůbec bude. Určitě to byla chyba, protože filmy s válečnou tématikou nemám ráda a i když byla hlavní hrdinka okouzlující, za mě rozhodně ne.


3. Já Frankenstein-tak tento film se mi líbil už o hodně více, ovšem chybělo mi tak nějak celkově velké rozuzlení. Už i chyba podle mě byla, že vše šlo neustále "pomalu" a pak bum prásk všechno přijde a je konec. Podle mě škoda zpracování, ale i tak bych Vám ho doporučila


4.Herkules-zrození legendy-jak nemám ráda válečnou tématiku, tak nemusím ani tématiku Řecko-Řím. Ovšem tady se mi jeho zpracování moc líbilo a za mě nejlepší film ze všech uvedených! :)


Bohužel se někdy utvrzuji i v tom, že ne-všechny filmové novinky stojí za to. Můžeme jen doufat, že příští měsíc to bude lepší! 

Přeji pěkný zbytek neděle! :)

3 komentářů:

  1. Z tohoto som videla len Frankensteina, a celkom sa mi páčil. Aj ked môj chlap tvrdil, že od toho filmu čakal viac.Včera sme zase boli na Robocopa a napriek tomu, že to nie je moja šálka, film ma bavil...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem právě taky od Frankensteina očekávala mnohem víc, protože jsem se na něj těšila, tak možná proto takové hodnocení. :) A na Robocopa se chci také podívat. :)

      Vymazat
  2. Určitě se na ně podívám!:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥