ESSENCE


Dnes jsem si pro nedělní počtení nachystala další novinky, o kterých se v budoucnu ještě zmíním. 
Když jsme jeli přes týden nakupovat, chtěla jsem dokoupit dlouhotrvající rtěnky od Essence. Abych byla upřímná, barvy se mi už nelíbí tolik,jako dříve. Možná ještě ta červená by stála za hřích. Proto je asi ze seznamu přání odškrtnuté neuvidíte. I když jsem velký milovník rtěnek, zalíbily se mi i lesky, protože jich moc nemám a že bych je vyloženě neměla ráda, to se říct nedá. Rtěnky na mě začínají být celkem moc uhlazené, proto na chvíli budu pátrat v jiných vodách. A tak jsem si pro začátek koupila tělový lesk od Essence, který obsahuje malé třpytky, ale na rtech vypadá skvěle. Chtěla jsem nějaký růžovější, ale bohužel byly vyprodané. (50,-)


A KONEČNĚ jsem také investovala do báze pod oční stíny. Chtěla jsem ji už dlouho, no vždy bylo v DM něco zajímavějšího, nutnějšího :D ale nyní na ni konečně přišla řada. Na obrázku se vám bude zdát hodně oranžová. Sice je dost oranžová :D, ale je to i světlem, tak se nelekejte. (65,-)
A jak se říká, ničeho není nikdy dost, proto jsem se rozhodla pro kajalovou černou tužku na oči. Prozatím jsem ji měla na očích jednou a měla jsem pocit, jako kdyby jemně štípala. Doufám, že to byl pouze "mylný pocit", protože by jí byla škoda. Vydrží dlouho, odličuje se skvěle, ale pokud bude štípat, nedá se nic dělat. (30,-)


Je to malé, milé, voňavé, aneb novinka od Alverde. Jedná se o tělové máslo s makadamovým oříškem a bambuckým máslem. Mně osobně vůně spíš připomíná oříškový jogurt a jogurtovou zmrzlinu. :D
Voní ale pěkně, hydratuje obstojně, ale na borůvku od Bale(i) prozatím nemá. (32,-)



No a na závěr dva přírůstky do mého botníku. Šedé, maximálně pohodlné tenisky. Vzhledově mě moc neohromily, ale chodí se v nich úžasně. A také se stal zázrak a dovezla jsem si domů podpatky. (Ti kdo neví, mám nohu 43/44 a moc srandovní to není, zvlášť,  když se Vám táta směje, že Vám bude půjčovat jeho boty :D)


Doufám, že jste si užili prázdniny.
Přeji příjemnou neděli! :)

6 komentářů:

  1. Ty botky na podpatku vypadají hrozně krásně!:) Taky si plánuji nějaké pořídit, ale já mám zase moc malou nohu:D a na tu se docela blbě takové boty hledají :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :) No, u mě jednoznačně vede Deichmann.Tam je škála velikostí celkem přijatelná. :)

      Vymazat
  2. Ten lesk na rty vypadá krásně,:) a taktéž botky na podpatku:)! tyhle vypadají moc hezky!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní18:16

    Super nákupy :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥