APRIL-NEW FILMS TIPS

Končí nám březen a já přicházím s novinkami z filmového světa.

1. Robocop- film jsem viděla začátkem měsíce a opravdu mě bavil. Naleznete zde napětí, akční scény a na své si přijdou i milovníci přestřelek.  Jediné, co bych mohla vytknout, tak předvídatelnost filmu, ale jinak doporučuji.


2. Need for Speed-hledáte rychlost, vášeň a napětí? V tomto filmu naleznete vše v jednom. 
Film měl vysoké hodnocení a já s ním pouze souhlasím.Moc se mi líbil a určitě bych se na něj podívala znovu.


3. 300: Vzestup říše-Nejhorší film, co jsem za poslední dobu viděla. 90% filmu se díváte spíše na hru, kde se masakrují postavičky, než aby jste si vychutnali kvalitní film. Za mě rozhodně ne a divím se, že má film tak vysoké hodnocení.

Download

Nabízím Vám také ještě dva filmy z roku 2013, které jsem viděla nedávno a opravdu se mi moc líbily.

4. Enderova hra- zajímavý film, čímsi jiný od ostatních, který shlédnete na jeden nádech. Dívala jsem se na něj dokonce dvakrát a za mě rozhodně ano!


5. First time, the-typická slaďárna s předvídatelným koncem. Na romantické filmy se moc ráda nedívám, ale když jsem zjistila, že v něm hraje můj oblíbený herec Dylan O'Brien, nabylo cesty zpět. :D Pokud máte tohoto herce rádi, budete znát každý detail filmu.


Přeji příjemné pondělí! :)

2 komentářů:

  1. Na Robocopa som bola presne 1.3. a musím povedať, že tiež ma bavil. A to pritom takéto filmy nie sú veľmi moja šálka kávy. Najnovšie sa chystám na film Noe :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Robocop je opravdu super. :) A na Noe se taky chystám, moc se na ten film těším. :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥