YESTERDAY PURCHASES


Včera jsem Vám ukázala pouze část nákupu. Dnes bych to chtěla vzít více "kosmetickým směrem".
Zprava můžete vidět dva sprchové gely s vůní bílého čaje a brusinky a melounu a vína. Našla je sestra v Kauflandu za 25,- korun, a  nikdy není na škodu mít sprcháče do zásoby. (I když je pravda, že naše koupelna momentálně přímo přetéká kosmetickými produkty :D).


No a když jsme to brali do zásoby, tak do zásoby. Našly jsme také voskové pásky od Veet, také za 25,- korun, což byla velmi výhodná koupě. Já sama pásky nepoužívám ( hrůza to přetrpět :D), ale možná bych jim mohla dát druhou šanci.


A když už jsem ten milovník čaje, opět jsem si koupila (také z Kauflandu) sypaný čaj od Vitalitea s květy jasmínu. (33,-)


Přeji pěknou neděli! :)

6 komentářů:

  1. Tyhle voskové pásky jsem ještě nezkoušela a nejspíše ani nebudu, ale od téhle značky mám depilační krém a jsem moc spokojená !:)
    Po čaji se musím podívat vypadá hrozně lákavě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Depilační krém chci zkusit taky, kamarádka ho používá a je taky moc spokojená. :)
      Děkuji. :)

      Vymazat
  2. Dej voskovym paskum jeste sanci, jde si na to zvyknout a je vydrzi to skvele :)) A za tu cenu, to bych pro ne mela bezet taky :) jinak jasminovy caj je top :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě ta výdrž, to je jediné, kvůli čemu bych to znovu riskla. :D
      Děkuji. :)

      Vymazat
  3. Skvělá cena za voskové pásky! Já zkoušela jedny z takové zapadlé drogerie a nedělalo to absolutně nic.
    Jasmínový čaj mám ráda z Marks&Spencer. Minulý týden jsem si ho tam koupila v akci :)

    By-Moni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jak jsem je zkoušela poprvé, nevytrhly ani polovinu kterou měly, tak jsem se na ně vykašlala. :D Snad tyto budou lepší. :)
      A čaje z Marks&Spencer jsem ještě nezkoušela, ale určitě by stály za hřích.

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥