WHAT I WANT TO DO BEFORE I'M 18


Po menší pauze se opět hlásím, dnes s dlouho plánovaným článkem, co chci uskutečnit, než budu plnoletá.
Abych se přiznala, článek si v hlavě skládám už dva týdny a i přesto nevím, jestli bude kompletní. Chybami se ale člověk učí, proto třeba příště, až budu psát "co chci udělat než budu mít dvacet" budu poučená a nebudu si dávat nesplnitelné úkoly. :D

1.Naučit se říct 18 jazyky ahoj. (No tak to bude sranda, určitě si vyberu nějaké exotické jazyky, jak se znám :D)
2.Koupit si nový parfém 
3.Dostat se do kondice. 
4.Změnit si extrémně pokoj.
5.Obarvit si ombre na jinou barvu, než na růžovo. (Že by modrá?)
6.Koupit si kontaktní čočky.(Nebo nové brýle.)
7.Přečíst 5 knížek do povinné školní četby.
8.Vytvořit nástěnku budoucnosti. 
9.Dokoupit konečně celou řadu Essence dlouhotrvajících rtěnek. (Momentálně jsem v půlce, tak uvidíme.)
10.Zkusit si nějaký extrémní sport, nebo extrémní zkušenost.
11.Vytvořit vzpomínkovou nástěnku. 
12.Nominovat jeden měsíc na růžový. (Tak s tím problém asi nebude.)
13.Naučit se programovat v JavaScript. 
14.Našetřit si na nový mobil. 
15.Koupit si zvíře. (Žádné doma nemáme a rybičky by podle mě byly ideální. I když bych si přála bílého pudlíka, to by bylo něco!)
16.Koupit si černé jeansy. 
17.Koupit si "baťůžek". O:)
18.Koupit si hodinky. (Zlaté, nebo stříbrné, uvidíme, co bude v obchodech :)

A kdy že mám narozeniny? 15. srpna, takže zatím času dost a uvidíme, jestli se mi podaří uskutečnit všech osmnáct bodů do mých osmnáctin!

Pokračování najdete tady! :)

6 komentářů:

  1. To je sladký! Držím palce at Ti to vše vyjde a splní :)

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Taky držím palce a já mám narozeniny skoro jako ty - 17. srpna :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. :) Jé, to je super. :D

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥