TONING CREAMS 


Minule jsem vám ukázala mou sbírku makeupů a dnes bych vám chtěla představit mou mini sbírku tónovacích krémů. 
Jako první bych začala Aknecolorem. Správně řečeno je to tónovací pasta, kterou mnoho mých známých používá místo makeupu. Má sestra například spotřebovala už třetí balení, ale mně zázračně nedělá vůbec dobře. Je mastnější (na zimu ideální), celkem dobře kryje, ovšem pokud ji chcete používat místo makeupu, doporučuji silně přepudrovat, jinak se budete velmi brzy lesknout. Mně po ní bohužel naskakují červené fleky, proto ji zřejmě věnuji sestře. K dostání je ve dvou odstínech (světlejší a tmavší). Já mám světlejší, ale přijde mi až moc světlá. Pokud máte možnost, doporučuji koupit světlejší i tmavší verzi a namíchat si ideální barvičku. (+-130,-)


Druhým tónovacím krémem je krém od Alverde, který se velmi brzy stal mým oblíbencem. Krytí je sice na bodu mrazu, ale pokud si ho dáte pod makeup, vydrží vám líčení i celý den a nikde vám neuteče. Celkem příjemně voní, odstín je k dostání myslím pouze jeden, ( který není moc tmavý) ,proto vřele doporučuji! :) (+-60,-) 




Používáte také tónovací krémy? 
Přeji pěkný zbytek víkendu! :)

6 komentářů:

  1. Co se týče Aknecoloru přijde mi to jako blbost patlat si to na celý obličej. Přece jen je to určené na pupínky a pleti to neprospívá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně říkala zas kožní, že při aplikaci pouze na vymezené části obličeje je to bez výsledku. Ale tak hlavně záleží, co komu vyhovuje. :)

      Vymazat
  2. Anonymní16:33

    Pro ten Alverde krém si asi zajdu:) ....jen bych chtěla podotknout, že by bylo lepší, kdyby jsi fotky dávala větší..bude to vypadat líp:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co se týče Alverde-doporučuji.
      Co se týče fotek-kdyby byly větší, tak jsou přes půlku článku, protože samotné rozlišení bloggeru je na nic. Fotky jdou kliknutím zvětšit, jsou čitelné, proto myslím, že není co řešit.

      Vymazat
  3. Mě třeba acne color,opravdu vyhovoval:)! Používala jsem ho opravdu dlouho,:) A mě na pupínky hodně pomohl:)!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel je to individuální no. :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥