STORAGE OF COSMETICS

Dnes bych Vám chtěla ukázat, jak skladuji kosmetiku. Sama moc ráda takovéto články čtu, proto myslím, že nebudete zklamáni.


Kosmetiku mám ráda roztříděnou, jak už jste si určitě všimli.
1.Košíčky jsou z Jysku (myslím za 20,- korun) a moc se mi líbí. Můžete zde vidět celkem poloprázdnou sbírku. Měla bych doplnit pudry. No jo no, krize.
2.Rtěnky a balzámy, to je moje. Mohla bych je nakupovat neustále. Za to s laky to není žádná sláva, ale chtěla bych si pořídit nějakou poličku, kde bych si je všechny mohla vystavovat. :D
3. Část kosmetiky také skladuji na třípatrovém stojanu. Úplně dole najdeme "sektor" peelingů na tělo a něco málo na nohy.
4. V prostředním patře skladuji kosmetiku na vlasy. 
5. Nejvyšší patro je rozděleno na péči o pleť a tělo. Mnoho kosmetiky mám také v koupelně, kde by určitě některé produkty stály za zmínku, ale to až příště.


6. Kosmetika na nočním stolečku-převažují krémy na ruce, ale také by jste tam objevili něco na obličej a na nohy. A co je lepšího, než se před spaním natřít vším možným voňavým? :D
7. Řasenky, tužky, fixy, to vše by jste mohli nalézt v růžovoučkém košíčku. Nedávno jsem toho dost vyhazovala, což tomu jistě odpovídá. Vedle můžete vidět mini sadu štětců, ale nejdůležitějších. Ohledně štětců  budu určitě sestavovat wishlist, protože je to důležitá součást kosmetiky a nesmím ji přece zanedbávat. A co se týče čištění, tak jedině sprej z Elfu, který bych neměnila.
8. A mým snad nejoblíbenějším místem v pokoji je skříňka, na které je krabička s "voňavkami". :)

Tento článek jsem zvolila hlavně z toho důvodu, že jsem včera celkem dost změnila design pokoje a o přemísťování kosmetiky ani nemluvě. Proto až doladím detaily, určitě se dočkáte článku a já budu moci odškrtnout bod ze seznamu! :)

A zítra pátek, tak to nějak přežijte!

20 komentářů:

  1. Och,vše je tak krásně srovnané !! moc pěkná sbírka :)

    OdpovědětVymazat
  2. Líbí se mi jak to máš urovnané:) Mě teprve tohle rovnání čeká, ale snad až po předělání pokoje :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :) Já to ráda třídím a přerovnávám, protože mám větší přehled. :)

      Vymazat
  3. Nevím, proč bychom měly být zklamané..:) Je to moc krásné a přehledné :) Paráda :) Jinak jsem na tvůj blog narazila náhodou a ráda bych tě tímto pozvala i na ten můj: www.lucieruzickova.blogspot.cz ;)
    Jo a jinak se přidávám k tvým pravidelným čtenářům ;))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. A na blog se určitě podívám! :)

      Vymazat
  4. Jééé super nahliadnutie. Tiež milujem takéto články. Máš to krásne usporiadané. A ked vidim tie rúže a balzamy, hovorím si wau - pekná zbierka :)

    OdpovědětVymazat
  5. Och toľko rúžov ♥ aa dobre vidím? je to stipple brush od Elfu? Nerozpadol sa ti ešte? :D lebo ten môj pomali zomiera, moc toho teda vydržal :/
    Máš veľmi pekný blog :)
    werushberry.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ano je. Já se o něj snažím starat, ale vidím to, že brzy bych měla objednat nové štětce. :)

      Vymazat
  6. To je skvělé, jak to máš urovnané, já mám kosmetiku všude, musím to začít pourovnávat, jinak se z toho brzy zblázním :)))

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem to jednu dobu měla všude možně, zhruba tak týden a málem mě kleplo, než jsem všechno našla. :D

      Vymazat
  7. Máš to nádherně srovnané!:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Máš v tom aspon přehled, já si jí také budu muset nějak uspořádat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, já mám ráda ve všem přehled. :)

      Vymazat
  9. Tak ty máš ale poriadok, narozdiel odomňa :)
    budem rada ak sa kukneš aj na môj blog orsolyaambrusova.blogspot.sk !:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. :) A určitě se kouknu. :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥