STOP ACNE


Název: Ichtoxyl
K čemu sklouží: problematika akné a jiné
Cena: 33,- Kč

Pár dní zpátky mi kamarádka doporučila Ichtoxyl, který by měl mimo jiné zabraňovat výskytu akné. Proto jsem dnes jako velký nadšenec utíkala do lékárny (dělám si srandu, bylo to při cestě, mám problémy s kolenem) a koupila si Ichtoxyl. 
Balení vás nijak nezaujme, klasická bílo-zelená kombinace.


Co vás ale okamžitě praští do nosu, je vůně Ichtoxylu. No, "vůně". :D Mně jako většině lidem smrdí, protože i při malé aplikaci na obličej je silně cítit asfalt, proto opravdu obdivuji lidi, kteří si mast nanášejí před spaním. :D
Co se týče barvy-hodně tmavě hnědá. Pokud by jste aplikovali na celý obličej, měli by jste opravdu pěknou barvu. :D


Znáte Ichtoxyl? 

Přeji úspěšný týden! :)

10 komentářů:

  1. O tomhle slyším poprvé, ale doma máme něco podobného. Bohužel na většinu tady těch přípravků mě v lékárně upozorňují, že nejsou dobré používat při problémech štítné žlázy, já jsem sice už zdravá, ale asi bych měla i tak něco takového použít :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem četla i pár dobrých recenzí, ale nikde o štítné žláze nepsali, jinak by to bylo určitě napsané v článku. Proto děkuji za upozornění. Já sama problémy se štítnou žlázou nemám (naštěstí), ale věřím, že pro lidi na ni trpící by to určitě vhodné nebylo. :)

      Vymazat
  2. Typická "černá mast" jak tomu říkáme u nás :) Je fakt super, pomáhá to snad na všechno. Já to doma používám hlavně, když ti třeba zarůstá nehet, nebo si ho zatrhneš.. Na akné jsem si ho teda nikdy ale nedávala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás doma se tomu velmi brzy dal název "smradlavá mast" :D :D. A multifunkčnost je určitě pravdivá, což je jenom super. :)

      Vymazat
  3. no tak o tomto produkte som ešte nikdy predtým nepočula! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsem informovala. :)

      Vymazat
  4. Tohle mi bylo doporučeno na nějaký ekzém a měla jsem s tím docela dobrou zkušenost, ale prostě ten smrad mi strašně vadí, ani smýt to pořádně nejde. Potom jsem to všude cítila :D

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, já jsem z toho smradu taky špatná. :D Ale tak pro krásu se musí trpět. :D

      Vymazat
  5. No... vypadá to strašně. :D
    Ale hlavně jestli to pomáhá! :) Alespoň mám rozšířené obzory :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥