SALOOS


Pár dní zpátky jsem zjistila, že jsou v našem městě léčiva. Ani si neumíte představit tu radost, když jsem uviděla na poličce celou řadu produktů od Saloos. Pro začátek jsem si ale říkala, že bych mohla zkusit odličovací olej pro mastnou až smíšenou pleť, který už si momentálně nemůžu vynachválit! (+-80,-)


A protože slaví mamča v pátek narozeniny, rozhodla jsem se jí pořídit přírodní medový krém proti vráskám,který moc pěkně voní. (188,-)




Také máte rádi přírodní kosmetiku? :)





4 komentářů:

  1. Ten odličovač bych ráda vyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můžu ho jen doporučit, je super. :)

      Vymazat
  2. Tento odličovač si taky občas koupím:) A snažím se přírodní kosmetiku upřednostňovat:)
    http://style-with-smile.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já sice prvně, ale myslím, že né naposledy, přírodní kosmetika je super. :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥