MY MAKEUP HISTORY


Už je to chvíli, co se snažím najít svůj vysněný makeup a myslím, že jsem na dobré cestě. Celkově ale opravdu nemůžu pochopit, proč jsou zrovna na Tuzemském trhu tak tmavé odstíny. Jsme snad nějaké mrkve, nebo co? :D
Já osobně jsem hodně světlý typ, a proto je vždy nakupování makeupu skoro za trest. Všechny jsou moc tmavé, nebo moc oranžové a pokud se mi občas podaří něco objevit, jsem v sedmém nebi.
Dnes bych vám chtěla představit mou historii makepů, co bylo a co je. (Velká půlka už je dávno v koši a polovina z této sbírky tam brzo taky poletí, protože už jsou spotřebované a nafotila jsem je pouze kvůli srovnání :) ) .


Jako nejhorší makeup v historii bych nominovala tuhle šílenost od Astoru. Sama ani nevím, jestli se ještě vyrábí, ale je celkem paradox, že stál 300,- a je nejhorší a nejdražší z celé této řady. :D Určitě půjde do koše. Normálně bych litovala, že něco tak drahého vyhodím, ale mám ho už snad 4 roky a akorát zabírá místo. 
A co se týče ho samotného-štěteček na aplikaci absolutně k ničem, smrdí a nějaké plusy? Maximálně balení.

Essence stay all day - tento makeup jsem měla velmi ráda. Bohužel i nejsvětlejší odstín je moc tmavý, což je moc škoda. Super drží, nedělá mapy, neucpává póry a kdyby nebylo toho odstínu, určitě by byl můj oblíbenec. (+-100,-)


NYC all day long - Byla to vůbec úplně první věc, kterou jsem si koupila v Rossmannu. Makeup je super, být ještě o odstín světlejší, snad i vyhraje místo. (+-100,-)


S-she - odstín už není tolik špatný. Ovšem dělá mapy a co mi ještě víc vadí je jeho "rychloschnutí". Bez pudru to určitě nebude špatná volba, ovšem pokud máte v plánu větší líčení, tak bohužel nedoporučuji. (+-100,-)


Dermacol - sice korektor, ovšem mnoho lidí ho používá jako makeup. Je slavný svým krytím, což můžu jen potvrdit. Problémem je, že v drogerce jsou moc tmavé odstíny. Kvůli mé šikovnosti se mi také podařilo koupit tmavý. Naštěstí v kombinaci s makeupem se tmavá rozlišnost ztratí. Pokud bych měla ještě něco vytknout, tak to, že je dost hutný, a proto doporučuji obezřetnost při čištění pleti. (+-130,-)


Gabriella Salvete- miláček a momentálně bych neměnila. Je světlý, má slušnou výdrž a balení je také moc pěkné. Doporučila bych ho zejména bledulím, pro které jsou ty super-pomerančové makeupy až moc tmavé. (+-190,-)


Tak se pojďme podívat, jak ta má sbírka vypadá na ruce.
O Astoru ani nemluvím, prostě ho nemám ráda. :D U Essence je škoda, že je tak tmavý, protože mi opravdu moc vyhovoval, zejména v létě. NYC už o stupeň světlejší, jen škoda, že je Rossmann tak daleko.
S-he nabíráme obrátky a už jsme u druhého nejsvětlejšího odstínu. Dermacol škoda, že je tak tmavý, byl by z něj super makeup. GS naprostá jednička! :)


Máte nějaký oblíbený světlý makeup, který mi nesmí chybět? :)

8 komentářů:

  1. Makeup NYC mám velmi ráda. Hlavně je super to dávkování + stlačování = žádný makeup na stěnách tuby.. super..! :) A vyhovuje mi i odstín i vše.. za tu cenu.. výborný makeup.. mám už podruhé :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych potřebovala bohužel krapet světlejší, ale i tak je pravda, že i za ty peníze je opravdu super. :)

      Vymazat
  2. ty si toho teda vystriedala :).
    ja osobne som najviac spokojná s Dermacol-om! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :D
      A s Dermacolem jsem také dost spokojená, bohužel ho mám o odstín tmavší.

      Vymazat
  3. Make-up od GS si už dlouho chci pořídit:)
    Kryje dobře a nebo je to spíše lehčí make-up ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, je spíše lehčí, ale pokud budeš vrstvit, kryje dobře. :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥