MAKEUP


Nedávno jsem si koupila makeup od S-he a myslela, že jsem konečně objevila "svůj" makeup, ke kterému se budu vracet. Nevím, jestli je to tou zimou (nezavrhuji to), ale makeup dělá šílené mapy, vydrží necelé dvě hodiny, což mi maximálně nevyhovuje, protože ve škole trávím každý den sedm hodin. 
Proto jsem se dnes rozhodla, že pokud nové pololetí, tak nový makeup. Ve městě kde bydlím, máme bohužel pouze Tetu, která nabízí hlavně Miss Sporty a Gabriella Salvate. Miss Sporty makeupy nepřipadaly v úvahu, protože z mých zkušeností to nebyly ani makeupy, a proto jsem se rozhodla zainvestovat a za cenu 190,- jsem si koupila od G.S. makeup v odstínu 01 Sandy. Doufám, že jsem nešáhla vedle, protože by mě pak velmi mrzelo, že jsem nepočkala až do DM. 


Jako další jsem si také koupila tyto stíny v přirozeném odstínu, které jsou neutrální a za cenu 20,- korun nebylo o čem přemýšlet. :D Ve skutečnosti vypadají více světlejší, než se může na fotografii zdát.



Cestou domů jsem ještě koupila pilník a pinzetu, aneb zvířecí vzory nadevše. (12,-)


Také podléháte nákupům v začátcích měsíce?



10 komentářů:

  1. Určitě dej pak vědět jak ti make-up sedí, jelikož u nás také máme jen Tetu a skoro nic tam není a zrovna na tenhle make-up se vždycky koukám,ale pořád ne a ne si ho pořídit:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě bude v budoucnu článek. :)

      Vymazat
  2. Do makeupu většinou také investuji více, protože se to ,myslím, celkem vyplatí, a nakupování v drogeriích je stejně nejlepší :D

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Make-up... to je u mě kapitola sama pro sebe, jsem děsně bledá :D A ty stíny vypadají super:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máme to stejný, pro mě většinou není ani ten nejsvětlejší makeup dost světlý. :D

      Vymazat
  4. Pěkné nákupy :) JÁ jsem na make up hrozná, konečně už bych nějaký chtěla ale připadá mi, že jsou na mě všechny moc tmavé :///

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já s tím mám taky problém. V budoucnu bude (snad) článek o světlých makeupech. :)

      Vymazat
  5. Tie pilníky sú rozkošné :3 Kika

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥