JEANS DAY


Možná by teď měly zahrát fanfáry, nebo tak něco, ale konečně jsem si koupila černé jeansy! Sice s flitrama, ale to byl důvod, proč mě na první pohled zaujaly a tímto bych konečně mohla odškrtnout první položku ze seznamu. (Takko 320,-)


No a aby nejely domů sami, koupila jsem si ještě v Lidlu za 2 stovky tmavě modré jeansy a fialové, které mi chyběly v mé barevné sbírce.
A poslední kousek, který je z Takka za 250,- tak z toho jsem málem při focení odpadla. (A teď jsem dost slušná, pravdou bylo, že jsem dost nadávala :D). Je to takový červený cardigan s černými hadími rukávy, který jsem si hned na první pohled zamilovala! 


Také jste za víkend zhřešili a koupili si něco pěkného? :)
Užijte si víkend!

10 komentářů:

  1. Černé jeany ještě nemám, ale taky bych se potřebovala pořídit!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si je pořídila po 5 letech, takže jsem ráda, že je konečně mám. :)

      Vymazat
  2. Tak ty jsou luxusní! Takové bych také potřebovala!:-)

    OdpovědětVymazat
  3. pekne si nakúpila :) Ja som akurát dnes bola trošku utracat s manželom. Ale kupila som len nejaké drobnosti - a 2 čierne košele, z ktorých sa strašne teším, pretože doteraz som žiadnu v šatníku nemala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máš super! Černou košili už taky chvíli sháním, tak snad se mi brzy poštěstí na nějakou narazit. :)

      Vymazat
  4. Já jsem sehnala hezké jeany v Terranově - takové úzké, tmavé, klasické no.. ale právě se mi moc líbily. Ale dostanu je až k narozeninám, achjo... ale alespoň se mám na co těšit. Ty černé jeany jsou zajímavé...

    By-Moni

    OdpovědětVymazat
  5. Ty černé jsou moc pěkné.. Taky mi dlouho v šatníku takové chyběly a nakonec jsem je sehnala :)
    www.lucieruzickova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥