JANUARY - NEW FILMS TIPS

Článek sice nevyšel hned 1. února, ale i tak bych nechtěla zapomenout na můj měsíční článek s filmovými novinkami.


Dnes bych jako první vybrala Vlka z Wall Street. Každý o něm už určitě slyšel a i když je to chvíli, co byl teprve v kinech, skoro každý filmový maniak ho už shlédl. Na mě film osobně působil maximálně egoisticky (i když to byl zřejmě záměr), ovšem někdy padaly slušné perly, takže bych to určitě neoznačila za promrhané tři hodiny mého života. Ovšem s názorem, že je film lepší než Velký Gatsby silně nesouhlasím, protože pro mě je Vlk z Wall Street spíš silná oddechovka s nádherným hercem jako bonus.


Další nový film, o kterém jste také rozhodně už slyšely, je Jen 17. Od tohoto filmu jsem už v ukázkách očekávala mnohem více, než nabídl, proto je pro mě velkým zklamáním. Určitě by se ale našla nějaká plus, ovšem sama ho doporučit nemůžu, bohužel.

¨

Značně více se mi líbil tento film, 17 Dívek. Sama jsem na něj v kině nebyla a koukala na něj doma francouzsky s anglickýma titulkama (celkem hardcore vám povím :D), ale naštěstí tomu šlo rozumět. Film mě hlavně oslovil proto, že si opravdu neumím ani v té nejšílenější fantazii představit, že bych byla teď těhotná. Proto film zaujme určitě mladé divačky, i když na csfd žádné lákavé hodnocení nedostal.

Viděli jste tyto filmy? Popřípadě máte nějaké filmové novinky, které mi nesmí ujít? :)



¨


8 komentářů:

  1. Na ten poslední film se určitě podívám, mám takové filmy hrozně ráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já také, takže pouze doporučuji. :)

      Vymazat
  2. První film můžu také doporučit ! :) Máš dobrý vkus!

    http://poli-sirotina.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Super filmy :) snad se nebudeš zlobit, ale ráda bych tě také pozvala na můj blog: www.lucieruzickova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥