HAIR SHAMPOOS


Šampony od Palmolive mám odzkoušené a nikdy to nebylo žádné velké překvapení, ani prohra. V Penny byly slevy, kdy vyšly šampony na dvacku, a proto se naskytla šance vyzkoušet jablkový a citrusový, který jsme ještě doma neměli. 
Co se týká vůně. Nijak vás neodradí, ani neuhrane, klasika u šampónů. Se složením už to bude trochu horší, ale říkala jsem si, že pokud si skoro každý den "spaluju" vlasy žehličkou, tak mi snad kvůli složení neupadnou. :D (I když musím poznamenat, že to není dobrý přístup :D).



Nově (nebo alespoň jsem ho tam neviděla) je v Penny vanilkový sprcháč, který si určitě pro milovníky vanilky zaslouží na poličce v koupelně místo. (+-30,-).


I když jsem se zařekla, že nemůžu přeci do kosmetiky dávat tolik peněz, vydrží mi to vždy tak den-dva (už jsem asi nemocná, že? :D) a stejnak si i za pár korun koupím šampony, no ostuda.

Máte to s kosmetikou stejně? Utrácíte, jak kdyby se nechumelilo?

Přeji úspěšný týden!

6 komentářů:

  1. Já tuhle kosmetiku moc nepoužívám, jelikož mi to nedělá nic vlasy, ale citrónový hezky voní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně jak které šampony. Některé mi udělají větší službu než jeden za tři stovky a některé stojí opravdu za houby. :D :)

      Vymazat
  2. S těmito šampony zkušenost moc nemám, ale je to docela skvělá cena, takže se ani nedivím, že sis je vzala, citrusovou vůni miluju :)

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ráda šampony měnín a když ještě pěkně voní, není nad čím přemýšlet. :)

      Vymazat
  3. Musí vonět naprosto úžasně!:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥