FEBRUARY-CONSUMED


Dnes mám pro Vás první článek s tématikou "spotřebováno".
Nerada skladuji nepoužitelné věci, mám ráda ve všem systém a pořádek, a proto budou tyto články velmi vzácné. :D
Ale aby jsme se do toho pustili:
zleva-modrá Rexona, kterou jsem dostala na svátek. Moc pěkně voněla, nic bych jí nemohla vytknout, ale i přesto mám raději ovocné, nejlépe sladké vůně.
Toaletka z Oriflamu-tu už mám něco přes rok. Šetřila jsem si ji kvůli jejímu neobvyklému balení. Krásná vůně a pokud bude možnost, koupím si ji jistě znovu.


Tekutý korektor od Essence-s tím spokojená nejsem. Na nějaké lehčí krytí možná bude dostačující, ale na tuhý korektor nemá. (+-50,-)
Bázi pod makeup od NYC jsem už sice vyměnila za tónovací krém od Alverde, ale vytknout se jí nedá podle mě nic. Celkem pěkně voní, makeup na pleti vydrží mnohem déle a obsahuje malé třpytky, které se po nanesení makeupu ztratí. (+-70,-)


A jako poslední tady máme dva pudry. Zleva můžete vidět pudr od Essence v odstínu 10 LIGHT BEIGE, který mi moc vyhovoval a určitě si ho koupím znovu. (+-75,-)
Vedle něj je pudr od G.S. v odstínu 02, který mi také vyhovoval, ale někdy flekatěl, takže k tomu už se nevrátím. (+-70,-)


Máte s některými z těchto výrobků zkušenosti?

Přeji úspěšný týden! :)

6 komentářů:

  1. myslím, že to je presne ten korektor od essence, čo som mala aj ja. A tiež som s ním nebola veľlmi spokojná :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem měla hlavní problém s krytím. Škoda no, přitom Essence má dobré věci. :)

      Vymazat
  2. Tuhle rexonu jsem měla a byla fajn, ale radši mám takovou tu růžovou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu růžovou jsem měla také a voněla mi možná taky ještě víc. :)

      Vymazat
  3. Ten pudr od GS se mi vůbec nelíbil, když jsem ho měla. Flekatěl, nic nevydržel, leskla jsem se stejně a to hned.. prostě vyhozený peníze. Už nikdy víc. Stay Matte je jednička! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já raději také zůstanu u Essence, ten je osvědčený a nedělá nepořádek. :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥