BODY PEELINGS


I když jich zatím není moc, tak jsem si je v poslední době velmi oblíbila. Není tomu dávno, co jsem teprve začala být blázen do kosmetiky, a proto bych vám ráda představila svou malou sbírku peelingů na tělo. Prvním objevem pro mě byla limitka podmáslí a citrón. Nejprve jsem měla trochu obavy, ale po prvním vyzkoušení jsem se nemohla peelingu nabažit. Používám ho opravdu často a na to, že má 200ml se zdá nekonečný. (+-50,-)


Druhý peeling byl opět z DM, opět limitka, pro teď s vůní jablka a skořice. Vůně mi připadá spíše taková sladká, vánoční a co je velké plus, pokožka je po něm velmi hydratovaná a nemusíte se už ničím mazat. (40,-)

Mým posledním a novým tělovým peelingem je peeling z Oriflame máta a maliny.Peeling opravdu krásně voní a zajímavé je (což se mi moc nestává), že vůni cítíte silně na pokožce i po koupeli. Má větší částice, proto bych ho doporučila používat méně, než třeba jablko a skořici. :) (+-60,-)


Ohledně konzistence - nejdrsnější částečky má podle mě peeling z Oriflame, potom asi podmáslí a citrón a až na posledním místě jablko a skořice.


Máte také rádi peelingy na tělo? 

Přeji pěkný víkend! :)

14 komentářů:

  1. Ten od Orifalame vypadá strašně pěkně :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tu baleu jablko a skořice určitě vyzkouším!:-) Jinak pěkný článek!:-)

    OdpovědětVymazat
  3. To jablko musí vonět nádherně! a po tom z Oriflamu už pokukuji hrozně dlouho, takže ten se u mě doma asi taky brzo objeví:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, voní. :) A určitě vyzkoušej, stojí za to! :)

      Vymazat
  4. Anonymní19:12

    Kilo make-upu si na sebe kydáš :D ...to nemáš zapotřebí ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Wáu, myslím, že mám jasno co si koupím příště v DM :)
    Pěkný článek:)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné barevné produkty, miluju peelingy na tělo! A nejvíc ten citrusový !! :)

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :) Citrusový je můj oblíbený. :)

      Vymazat
  7. Peelingy jsem od Baley ještě nezkoušela, ale značku jako takovou ji mam ráda. :) Hlavně sprchové gely. Náádherně voní!

    http://noordinary-girl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. ten sprchovací gel z avonu som mala tiež :) nádherne vonia :)
    Beauté Caresse

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥