AVON


Už jste si určitě všimli, že velmi ráda nakupuji v Avonu. Pro dnešek bych vám ráda ukázala tři nové produkty, které mi přišly v úterý.
Jako první bych zmínila krém s mateří kašičkou, který krásně voní. Používám ho momentálně jako noční krém, protože neobsahuje žádné filtry a super hydratuje pleť přes noc.



Jako další jsem si objednala dva čistící pleťové gely. Zelený je s výtažky echinacey a pšeničných klíčků. Měl by pomáhat k redukování nadbytečného kožního mazu, čistit, tonizovat, hydratovat a dodávat svěží pocit.
Fialový je s výtažky aloe a zázvoru. Také čistí, tonizuje a hydratuje.Obsahuje ale glycerín, který velmi ovlivnil vůni, ale i tak pěkně voní.
Pleťový krém i gely byly zlevněny na 50,- korun.


Užijte si víkend! :)

4 komentářů:

  1. Krém s mateří kašičkou je výborný! já mám doma konkrétně určený na ruky a můžu říct, že hydratace je skvělá! pak mám i balzám na rty, ale tento krém doma ještě nevlastním,což v další objednávce asi napravím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Balzám na rty mám také a je opravdu super. :) Já si sbírku snad naopak doplním o krém na ruce. :)

      Vymazat
  2. Taky rád najupuju z Avonu;)! Ten krém s mateří kašičkou si chci určite v brzké době pořidit;)*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě stojí za vyzkoušení! :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥