ALVERDE


Tak a je to tady. Už jsem propadla i bio kosmetice, tudíž Alverde je má nová oblíbená značka. "Naštěstí" je DM-ko daleko, takže tam alespoň nenechám veškeré mé peníze. :D
Ale k nákupu. Včera jste mě mohli zastihnout v DM ve Zlíně, jeli jsme tam jenom na otočku, takže žádné velké nákupy nehrozily. Já jsem si ale i tak (konečně!) koupila nový skořicovo-jablkový peeling od Balea, který opravdu nádherně voní a všem bych ho moc doporučila.(40,-)



Další tady máme čaj z Kauflandu s názvem "Buddhovo světlo". Je to chvíli, co jsem si říkala, že bych mohla začít jíst i žít zdravěji, a tak jsem si chtěla dopřát nějaký kvalitnější čaj, přičemž tento nádherně voní. (40,-)


Malé žluté milé, aneb melounové máslo od Alverde. Krásně voní a cenu 30,- korun nebylo o čem přemýšlet.



Jako předposlední tady máme tónovací denní krém, rovněž od Alverde. S tónovacími krémy nemám žádné zkušenosti, a proto se nebráním tomu vyzkoušet něco nového. (58,-)



A jako poslední nová Hello Kitty taštička, kterou mi dovezla mamča z Brna. Několik kosmetických taštiček mám, a proto ji využiji zřejmě na pouzdro do školy, protože se zdá celkem prostorná a já vždy sebou musím tahat milion věcí. :D



Tento týden bych se oficiálně nazvala za šílenou útratu a to ještě nevíte, že mám objednaný Avon a Oriflame! :D (Těšte se na článek O:) )

Přeji pěkný zbytek neděle! 

10 komentářů:

  1. Alverde už bude taky muset konečně vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  2. • Krásná taštička od Hello Kitty!
    • Melounové máslo za třicet korun? :-O To jsem ještě neviděla. Kdybych ho viděla, hned by letělo do košíku. To bylo v nějaké akci?
    • Sypané čaje mám taky ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. :) A máslo nebylo v akci, je to pouze 50ml, tak možná proto, ale měla by to být limitka. :)

      Vymazat
  3. Peeling vypadá lákavě, už jen proto, že jablečné věci hrozně pěkně voní :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten sprchový gel musí vonět naprosto luxusně!:-)

    OdpovědětVymazat
  5. pekný nákup. Ten peeling ma zaujal, musí to byť krásna vôňa. Na melónový krém som tiež počula dobré ohlasy, ja mám taký pomarančový a vonia ako cukríky Lipo. No a na tónovaí krém som zvedavá. Daj potom vedieť ako obstál :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peeling moc pěkně voní a pomerančový krém si snad taky u mě brzo najde místo. :) A informovat budu určitě brzy. :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥