WINNER



Nedávno jsem u withthecharm vyhrála Giveaway, a protože mi včera přišel balíček, ukážu vám, co jsem vyhrála.
Když už jsem snad po deseti letech něco vyhrála, byla jsem opravdu mile zaskočená a když mi sestra donesla bílou velkou obálku, nemohla jsem tomu sama uvěřit. Po otevření na mě čekal milý červený balíček, ve kterém se skrývaly tyto dva čokoládové produkty od Oriflame, které nejenže krásně voní, ale dokonce jsem krém na rukou ještě dlouho cítila po jeho aplikaci.
Jako další na mě čekal magnetický lak a magnet od Essence, který plánuji určitě brzy vyzkoušet.


A ještě slevový kopón na podkladový krém od Oriflame v hodnotě 150,- korun. Moc bych chtěla withthecharm poděkovat.

Přeji pěkný víkend! :)


3 komentářů:

  1. Tu čokoládovou sadu jsem chtěla vyhrát jáááá !!! :D né, moc gratuluju a koukej si jí pořádně užít i za mě ! :)

    OdpovědětVymazat
  2. :D :) Tak třeba někdy příště. :) A určitě. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty čokoládové výrobky vypadají skvěle! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥