MY SISTER 

Sestra bude mít brzy svátek, a tak jsem se jí rozhodla pořídit poukaz na nehty ke kosmetičce, se kterou mám sama velmi dobré zkušenosti. O Vánocích jsem si u ní nechávala naposledy nehty lakovat a bohužel toho bylo tolik, že jste se nedočkali článku. Dnes jsem si to ale propásnout nenechala a když se sestra vrátila od kosmetičky, souhlasila, že vám ukáže výsledek. No a co bylo z "focení"? Podívat se můžete sami. :D :D


A co vy, také si dopřáváte občas luxusu a chodíte si na nehtíky, nebo nedáte na domácí úpravu? :)


6 komentářů:

  1. Když vím, že nebude moc šancí si je zkazit, tak se ráda nechám opečováávat, ale jinak vede domácí úprava :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, ono naštve si je hned zničit třeba při umývání nádobí. :D :)

      Vymazat
  2. j na nehtech sem nebyla ani nepamatuju =x

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ono jsou někdy i ty doma udělané hezčí. :)

      Vymazat
  3. Já na nectech nabyla už asi rok, mám radši přirozenou barvu nehtů!:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak je pravda, že bez laků a toho všeho jsou nehty mnohem zdravější. :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥