VOLUME HAIR


Nedávno si mamka chtěla nakoupit laky na vlasy, bohužel když přišla domů, zjistila, že koupila tužidla. Vyhodit je nechtěla, a protože ví, že "sbírám" kosmetiku, darovala je mně. Osobně tužidla vůbec nepoužívám, protože už i tak mám hodně husté vlasy, ale není na škodu vědět něco málo i o tom, co nepoužíváte.
Fialové tužidlo je myslím z Penny a slibuje ochranu vlasů, fixaci pro náročnější typy účesů a lesklost. Je silně tužící, proto si myslím, že se po něm vlasy brzo zmastí, ovšem nezkoušela jsem ho, takže vám to jistě neřeknu. Voní dost specificky, připomíná mi to něco mezi jarem a nějakou voňavkou :D, ale že by smrděl, to určitě ne.


Druhé tužidlo je od Wella, které slibuje objem vlasů po dobu 2 dnů a extra silné zpevnění. Také jsem ho ještě nezkoušela, ale voní jako šampon od Wella a taky v něm cítím jar. :D

A jak se k tužidlům stavím já? Nepoužívám je, ale někteří lidé v mém okolí by bez nich nedali ani ránu. Osobně mám raději oleje co se týče vlasů. 

A co vy, máte rádi tužidla do vlasů a jak se k nim stavíte? :)



2 komentářů:

  1. I have curly/wavy hair so I always use mousse.
    These products look good.
    x
    Stella from a A Shiny Place

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥