TIRING DAY


Také na vás pondělky působí tak unavujícím dojmem, jako na mě? Dnešek bych nejraději celý prospala, ovšem školní plány tomu moc nenapomáhají.
Dnes bych vám ale i přesto chtěla ukázat nový antibakteriální gel z Penny (+- 40) a nového miláčka do sbírky.
Antibakteriální gel vás ničím nepřekvapí, ani nezaujme, jednoduše klasická věc, jak se vyhnout nežádaným bacilům.


A jako další tady máme pátou rtěnku z řady dlouhotrvajících rtěnek od Essence!♥ Ani nevíte, jak jsem za každého člena ráda - ještě pět!♥


A na závěr bych vám chtěla doporučit článek mé sestry N. o barevné typologii, který si můžete přečíst zde a určitě zjistíte o sobě něco nového! 

Přeji všem příjemný týden! :)





6 komentářů:

  1. O rtěnce uvažuji, že si jí koupím. Antibakteriální gely jsou super. Už je beru jako nezbytnost - ať už doma a nebo v kabelce, když někam jdu :) Vyzkoušela jsem zatím jen dva. Moji oblíbenou Baleu a Marks & Spencer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě za to stojí. Chvíli vydrží a na výběr mají super odstíny. :) A od Baley ho mám ještě doma, ale už je skoro po něm, tak raději do zásob. :)

      Vymazat
  2. Bez antibakteriálního gelu nevycházím z baráku :D Já jsem ted úplně nadšená ze rtěnky od Maybelline, která má vydržet 24 hodin a fakt drží jak přibitá! Ta, co sis koupila ty má krásnou barvu :)))

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také to mám stejně. :D A jinak o těch rtěnkách už jsem slyšela a na ně si také brousím zuby, bohužel se musím trochu krotit, protože na začátku roku má vždy polovina rodiny narozeniny a svátky a tak člověk investuje jinde. :)

      Vymazat
  3. A jaká je ta rtěnka od Essence na puse? :) Hytratuje? Je příjemná?
    PS: Strašně mě zlobí u komentářů to ověřování slovy... Kolikrát to nemůžu přečíst.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě. Mně tedy snad ze všech rtěnek, co jsem doposud měla přijde nejlepší. :)
      A komentáře už jsou opraveny, minule se změny bohužel neuložily. :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥