SHOPPING PART 2



Včera jsem vám ukázala část nákupu zaměřený na spodní prádlo a roztomiloučké ponožky :D a dnes bych vám chtěla ukázat další věci, za kterých jsem také moc nadšená.

Začala bych asi zleva. V Gate jsem se na tento náhrdelník - límeček dívala už před Vánoci, ale nechtělo se mi do něj dávat 150,-. Myslím, že jsem nakonec udělala dobře, protože teď mě vyšel na 50,-.


Jako další si na své přijdou fanoušci Twilight. V Levných knihách ve Zlíně na Čepkově mají vždy podobné drobnůstky a záložka s Bellou se podle mě vždy hodí a milé náplasti na bolístky také. :) 



A protože už delší dobu sháním nějakou novou peněženku, tahle v Tescu mi padla hned do oka. Sice mám v Deichmanu vyhlédnutou 5 Avenue, ale ta si na mě musí ještě chvíli počkat. 


A jako poslední má srdeční záležitost. Kdo by to triko nemiloval? O:)


Všem přeji vydařený týden! :)


2 komentářů:

Děkuji za komentář! ♥