NEW DESING



Po skoro týdenní pauze se opět hlásím, dnes s nákupy z víkendu. Článek je sice s větším zpožděním, ale škola byla momentálně opravdu na mašli a opravovaly se snad všechny předměty, které jsou. :D Pro příští půlrok bych si určitě měla dát předsevzetí, to nenechávat vše na poslední chvíli.
No ale teď k článku. Šampóny od Schwarzkopf jsou chválené všude možně. najde na ně vždy dobré recenze, ať už se to týká uhlazení vlasů apod. 
Neodolala jsem a podlehla. Koupila jsem černo-zlatý, který slibuje regeneraci vlasů a žluto - červený, který má vaše vlasy ochránit před třepením konečků. Cena se pohybuje  v rozmezí 50,- +.
Co se týká černo-zlatého. Hned po prvním umytí vám vlasy budou méně padat, budou lesklejší, rovnější, což je určitě velké plus, ovšem hodně vysušuje, takže kdo trpí  lupy určitě nedoporučuji.


Žluto-červený vám připomene vůni dětských šampusů. Krásně voní, uhlazuje také, ale méně, ale nevysušuje pokožku, jako černo-zlatý. Na svých vlasech s jeho použitím žádnou velkou změnu nevidím, ale pokud rádi šampony měníte, tak za mě určitě doporučuji.


No a poslední balzám od Astrid s filtry (25,-). Koupila jsem  si ho spíš na sjezdovku (pokud teda konečně napadne nějaký sníh :D), protože vysušené rty nemá nikdo rád.

Ještě dva dny a konečně víkend!
Přeji hodně sil do pátku, pokud to máte momentálně ve škole také nabité! :)



4 komentářů:

  1. Hrozně mě tyhle šampony lákaly, ale vyzkoušela jsem asi troje různé Gliss Kur a ani jeden mi nevyhovoval :( Ale je hlavní, že Tobě ano! :)

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně vyhovuje více asi žluto-červený, ale chtěla bych vyzkoušet ještě ten hnědý. :)

      Vymazat
  2. Pěkné :) Já ještě od Gliss Kur nic nemám :D.. .( U nás to teď ve škole už nabité není ale minulý týden byl masakr :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Tak třeba časem :) no, ty jo, minulý týden, to bylo taky něco :D

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥