SHOPPING 



Na Vánoce jsem dostala od tetičky dárkovou kartu do DM, která bohužel dneska padla. Posloužila ale dobře, a proto bych vám chtěla dnes ukázat, za co jsem ji vyměnila.
Nejvíce nadšená jsem asi z odlakovače (55,-) :D, který asi zas tak superhrdinský nebude, ale hrozně mi připomínal lahvičku z Lush, ze kterého bohužel nic nemám, a tak jsem ho tam přece nemohla nechat!



Nedávno jsem se vás také ptala, jestli neznáte nějaký hodně světlý make-up, který by nebyl moc oranžový. Protože jsem dnes už měla ale totální krizi, neboť můj minulý make-up mi došel, sáhla jsem po S-he 001 (107,-), který mi přijde nejméně oranžový a nejvíce světlý, co v DM byl. Uvidíme, jaký bude, ale určitě se o něm brzy zmíním v dalším článku. 
Také jsem si vzala k make-upu korektor od Essence, který si kupuji vždy když dojde a nemůžu si ho vynachválit. (50,-).
Jako další jsem si vzala sadu na obočí od Essence (65,-). Prozatím jsem si obočí zvýrazňovala pouze tužkou a myslím, že nikdy není na škodu mít doma podobnou sadu. Obsahuje také tři plastové pomocníky, kteří by vám měli pomoci k dokonalému výsledku. 


A když jsem uviděla tuto stříbrnou řasenku (70,-), neodolala jsem.  Na živo vypadá moc pěkně a navíc, co si budeme říkat, řasenek není nikdy dost. :D


A jako poslední jsem si vzala tento růžový štěteček, také od Essence (40,-), a vlhčené ubrousky s pomerančovou vůní z Lidlu. (Minule jsem se v odličovacích ubrouscích z Lidlu dost zklamala, proto doufám, že s těmito budu mít lepší zkušenosti).


Také jste dostali na Vánoce nějaký dárkový poukaz? 

12 komentářů:

  1. Ten set na obočí bych taky ráda zkusila.. U nás je Essence skoro všude v Rossmanu dokonce 2 stojany ale nikdy jsem ho tam neviděla :D(.. pěkný článek;). !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můžu ho jenom vřele doporučit. :) Jéjda :D já jsem ho kupovala v DM, tak nevím no. :)
      A děkuji. :)

      Vymazat
  2. Odlakovač vypadá princeznovsky :) To chápu, že jsi ho tam nemohla nechat. Já zrovna teď napsala článek o mém oblíbeném odlakovači :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo, je opravdu super. :)
      A určitě se kouknu. :)

      Vymazat
    2. Jinak ty vlhčené ubrousky mi bohužel rychle vyschly. Měla jsem melounové.

      Vymazat
    3. Jéjda, to mi ani neříkej a to jsem myslela, že s těmahle už nešlápnu vedle. :D

      Vymazat
  3. Dárkové průkazy se mi začínají vážně líbit :D Akorát já bych ho už asi v DMku moc nevyužila, znám to tam nazpaměť a už mě tam nebaví nakupovat tak jako dříve :) Nicméně po tom odlakovači jsem zrovna včera koukala. Zaujalo mě to, že má odstraňovat i třpytky. Vážně bych to potřebovala, protože minule jsem málem ztratila nervy při hodinovém odlakovávání třpytivého laku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem DMku zatím tak nějak propadla, takže uvidíme, jak to bude do budoucna. A s tím odlakovačem to snad bude pravda, protože se u toho taky často dokážu pekelně rozčílit. :D

      Vymazat
  4. Ten odlakovač má zaujímavé balenie :) Kika

    OdpovědětVymazat
  5. set na obočie od Essence používam už poriadne dlho a ja som s ním spokojná :) miešam svetlejšiu a tmavšiu farbu a vždy si dokážem pekne upraviť obočie :) ..jedinou chybičkou krásy pre mňa na tomto setíku je ten štetček, ktorý je podľa mňa skoro úplne nepoužiteľný :)

    BeautyMuffin

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já používám spíše tu světlou, ale určitě to zkusím namíchat. :) A s tím štětečkem to opravdu žádná výhra není. :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥