GLITTERY NAIL POLISH



Silvestr je už sice pryč, ale to nám nebrání v tom, aby jsme se znovu oblékli do třpytek. Pro dnešek to nebude oblečení, ale dva pěkně třpytivé laky od Miss Sporty, které vám nesmí doma chybět!
Koupila jsem si červený a zlatý, které jsou dobře kombinovatelné. 
Laky opravdu dlouho vydrží, neseškrábou se a pokud je dáte na barevnou vrstvu, vypadají opravdu pěkně. 
Cena se pohybuje okolo 50,- korun, seženete jak v DM, tak v Tetě.


A zítra konečně pátek, proto přeji dopředu pěkný víkend! :)


8 komentářů:

  1. Já jsem snad od Miss Sporty ještě žádný lak neměla a vůbec mě ani nelákají. Sice jsem na tyhle nové laky koukala, líbily se mi celkem, ale bojím se, že mi nic moc nevydržely.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem v minulosti laky od Miss Sporty neměla ráda, protože se jak blbě odlakovávaly a navíc vůbec nevydržely. Tyhle se podle mě s nimi nedají srovnávat, protože vydrží opravdu dlouho a odlakovat jdou také lépe. :)

      Vymazat
  2. Both glitters are nice and you can create different looks depending on the base polish.
    x
    Stella from a A Shiny Place

    OdpovědětVymazat
  3. Po týchto lakoch som si dívala v drogérií, ale nakoniec ani neviem prečo som si žiaden nekúpila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou super, určitě si je příště nenech ujít. :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥