FABULOUS HANDS CREAMS



Dnes bych vám chtěla představit dva krémy na ruce, které opravdu krásně voní a určitě vám nesmí doma chybět!

Prvním krémem je t. today. Obsahuje Q10, takže je určen spíše pro starší osoby, aby zmírnil příznaky stárnutí kůže.  Já mám sice ještě čas, neboť je mi 17 let, ale když jsem ucítila jak voní, nemohla jsem ho tam nechat. Obsahuje také UV filtry, takže bych ho doporučila spíše jako denní krém na ruce. Najdete ho nově v Penny a stojí 25,- korun, proto ho určitě příště nepřehlédněte.

Protože jsem tenhle článek chtěla zaměřit na voňavé krémy na ruce, nesmí tady chybět krém mé sestry od Oriflame s mlékem a medem. Jeho vůně vám na rukou vydrží opravdu dlouho a lepší krém jsem dosud neobjevila. Krásně hydratuje a určitě bych vám ho vřele doporučila. Jeho cena se pohybuje v rozmezí 70,- korun.



Už jste vyzkoušeli novinku z Penny, nebo mléko a med z Oriflame? 

Přeji pěkný týden! :)


4 komentářů:

  1. Já mám momentálně oblíbený krém od Astridu. Je úplně obyčejný, ale skvělý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono jsou někdy i ty nejobyčejnější krémy nejlepší. :)

      Vymazat
  2. A to jsem si přitom opravdu vůbec nic neslibovala, vzala jsem ho jen proto, že byl v akci.. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tyhle jsem nezkoušela ale to z Penny bych někomu mohla koupit jako dárek .. :) Já mám teď oblíbený ten od Balea a pak ještě od značky Kamil.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥