FABULOUS HANDS CREAMS 2



Dnes pro vás mám pokračování článku o super krémech na ruce.
Poslední dobou se cítím už jako krémová máma, protože se mi krémy opravdu hromadí a třeba vám i někdy ukážu moji sbírku. 
Pro dnešek bych vám ale chtěla ukázat nové krémy, které jsou opět z Penny. 
Krémy jsou opět od značky t. today. Zvláště novým oblíbeným krémem se stal u mě ten fialový, protože neobsahuje žádné UV filtry a můžu si ho nandat, než jdu spát. Abych věci uvedla na správnou míru, já mám totiž doma x krémů s UV filtry. Ráno pospíchám, takže na krémy zapomenu, do školy si je neberu, protože se mi většinou nevlezou do kabelky :D a když už se teda ke krému dostanu, tak večer a to si krém s filtry dávat nemůžu. Takže bych všechny mé krémy s filtry označila spíš za víkendové krémy, protože až tehdy na ně mám čas. :D





Takže když jste se mě ptali na předsevzetí, asi bych nakonec řekla, více myslet na krémy! :D :)

No a pokud jste zvládli tuto šílenou středu, tak už jen dva dny a máme tady víkend! :)



6 komentářů:

  1. Krémy na ruce jsom pro mne také věčné téma! :D


    http://miss--xy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Krémů na ruce mám spoustu, v každé kabelce nějaký a pořád jich mám málo :-D ale tyhle z Penny jsem nikdy ještě neměla :-)

    Pokud bys měla zájem, zapoj se u mě do giveaway :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máš super, já nemám po ruce, hlavně ve škole, ani jeden. :D
      A jinak určitě. :)

      Vymazat
  3. Krémová máma :) Já jsem pravý opak, krém mám jeden - na obličej :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :) Ono se u každého najde něco, čeho má jeden víc a druhý míň. :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥