CHEAP BODY MILKS


Dnes bych vám chtěl představit dvě levné tělové mléka, které určitě stojí za vyzkoušení!
První je opět z Penny (nemyslete si, že dělám Penny reklamu, jen se mi vždy dostanou do rukou nějaké produkty od nich :D), které stojí  +- 40,- a jsou na výběr dva druhy. Naši mi vzali s čajovníkem, panthenolem a vitamínem E. Z větší části jde cítit panthenol v kombinaci s čajem. Já ho používám spíš na paty :D, ale krásně hydratuje a nožky pak máte hebké jako mimino!


Druhé tělové mléko je z Lidlu, které mi přijde naprosto trefa do růžového! Je to hustější konzistence, ale po holení nohou je super. Nožky budete mít jemné, heboučké a budete se jednoduše cítit, jako princezna! 


Obě mléka mají 500ml balení, takže si s nimi můžete plýtvat do haleluja a nebude vás to mrzet. 

A dnes konečně pátek, proto přeji pěkný vikend! :)


2 komentářů:

  1. Tak tohle tělové mléko od Cienu jsem v našem Lidlu neviděla. Od Cienu mám ráda gel pro intimní hygienu a také šampony. Za málo peněz hodně muziky, podle mě.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gel máme doma taky a za tu cenu je báječný, takže s tebou plně souhlasím. :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥