WE ♥ LIPSTICKS



Omlouvám se, že jsem dlouho nepřidala žádný článek, ale máme nově nainstalované skoro všechny dodatky do The Sims 3 (taky ho prostě milujete? :D♥) a potom se přemáháte sebevíc, ale stejně u toho počítače zůstanete.
A jako další bych se chtěla omluvit, že jsou fotky focené "večer" (před necelou hodinu), zkrátka kvůli té tmě. 

Nebyla bych to já, kdybych si nekoupila po tak dlouuhé době (:D) rtěnky. Od Essence je sice ještě všechny nemám, ale protože máme ve městě pouze Tetu, ve které Essence nenajdete, udělala jsem si radost touto fialovou rtěnkou odstínu 032 NEW AGE  od Miss Sporty a druhou velmi světlou u které vám odstín bohužel neřeknu, protože ho prostě nemůžu přečíst a buď je to jejich chyba, nebo bych příště místo do drogerky měla zajít k očnímu. Ale zpět ke rtěnkám - každá za 50,-. Sice dlouho nevydrží, ale krásně voní.


A dodatečně k Vánocům mi tety ještě poslaly toaletní vůni KENZZU a stíny z Tchiba.
Ohledně Kenzzu - nevtíravá vůně, trochu nasládlá, ale přitom voní opravdu pěkně! A ohledně stínů - přijdou mi až dlouhotrvající. Opravdu dlouho vydrží na víčkách, jediné, co bych jim vytkla, že jsou hodně lesklé. Ale tak nemůžeme přece neustále chodit s matnýma jak zombie. :D



S poslední věcí bych se chtěla obrátit na Vás. Neznáte nějaký hodně světlý make-up, dostupný v ČR a poměrně i hodně krycí?


5 komentářů:

  1. Rtěnky od Essence jsou za tu cenu fajn. Jinak stíny se mi líbí moc... s makeupem ti asi moc neporadím. Já používám Revlon Colorstay - dá se koupit na aukru. Kryje středně a je na výběr spousta odstínů - já mám nejsvětlejší a jsem spokojená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Já se ještě poohlídnu v DM, ale už jsem úplně zoufalá, protože všechny jsou šíleně oranžové. :/ Do teď jsem měla totiž make-up z Rossmanna a to byla bohužel nějaká limitka, kterou jsem tam už neviděla. :/

      Vymazat
    2. Jinak The Sims .. to byla jednu dobu taky moje závislost ! :D

      Vymazat
  2. Pěkný článek a fotky taky i když jsou focené večer!! :) S tím makeupem nevím moc zkušeností s nimi nemám. Přeji hezký Silvestr! ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥