PURCHASES BY YOU



Ve čtvrtek jsem dala na vaše rady a když jsme jeli nakupovat, podívala jsem se jak po tělovém mléku z Kauflandu (35-), tak po vlasové vodě s keratinem (40,-). Koupila jsem si ještě také odličovací ubrousky z Lidlu, které můžu vřele doporučit, protože odličujou na výbornou a ještě k tomu krásně voní (25,-).

A protože v Kauflandu se podle mě vždy najdou super věci, našla jsem si tam soba? :D, který našel domov v květináči mé vánoční hvězdy a vánoční nálepky. Obě věci stály deset korun.
Řekněte, kdo by pak neměl Kaufland rád? :D


22. 12. 2013 Chtěla bych se ještě zmínit ohledně odličovacích ubrousků. Minule, když mi tak voněly, tak to nebyly ony, ale parfém po pokoji. Proto bych je spíš doporučila jako krajní možnost, neboť nevoní moc pěkně.


4 komentářů:

  1. Já dnes jdu taky do Kauflandu. To tělové mléko - tím si se inspirovala ode mě ? :D .. ale koukám, že má už nové a teda i hezčí balení :) Já mám ještě to bílé :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ano, měla jsem napsané na papírku v peněžence nějaké kosmetické produkty, které bych si chtěla koupit, tak jsem koukla na papírek a mlíko bylo jisté. :) :D

      Vymazat
    2. Já si zas dnes chci koupit v Kauflandu tu micelárku .. tak uvidíme :) Snad bude :)

      Vymazat
  2. Tie nálepky sa mi páčia a tie odličovacie obrúsky musím niekedy vyskúšať!! :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥