NEW HIGH HEELS



Pro dnešek bych Vám chtěla ukázat úlovky z víkendového nakupování.
Jak už jsem říkala, sehnat boty na mou velikost je opravdu zázrak a když už, tak se mi třeba ani nelíbí. (:D)
O víkendu se mě ale drželo štěstí a cestu ke mě  si našly tyto krásné zlato - černé lásky, které mě stály 350,-.

 
No a  když jsem našla ještě tyhle druhé, které se budou v létě super hodit k jeansum, nemohla jsem je tam přece nechat :D. (250,-)


 A co vy, také milujete vysoké podpatky? :)

11 komentářů:

  1. vysoké podpatky sú krásne, ale ja bohužial nosim radšej tie menšie, pretože s takými ako máš na obrázku by som mala asi 2 metre :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já v nich mám požehnaně přes dva metry ale tak co už, člověk jde alespoň vidět! :D :)

      Vymazat
    2. Wau obdivujem...a kolko mas cm bez opatkov? ;)

      Vymazat
    3. Uz som si to vsimla v predoslych pridpevkoch :) takze si len o dva cm vyssia ako ja :)

      Vymazat
    4. :D No, já jsem všude nejvyšší, ale někdy to není na škodu. :)

      Vymazat
  2. The studded heels are sooo nice!
    x
    Stella from a A Shiny Place

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. miluju podpatky! ty první se mi líbí víc :)

      http://oprirodnikosmetice.blogspot.cz/

      Vymazat
  3. První boty jsou moc hezké !

    Já mám vysoké podpatky ráda, líbí se mi a cítím se v tom velmi žensky. Ale tenhle pocit mě přejde, jakmile mám v těchto vysokých lodičkách chodit například ve městě. Neumím v tom chodit.. takže je nosím jen někam na párty, discotéky a podobně... ráda bych je nosila i do města.. ale né a né se na tom naučit.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám hlavně problém s terénem. Protože kde bydlím, je to jenom z kopce do kopce a z díry do díry. :D

      Vymazat
    2. To je v pohodě. U nás jsou samé kostky... takže to si nevybereš.. :D

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥