MY OMBRE



Tento článek jsem už plánovala delší dobu. Za chvíli to bude rok, co mám růžové ombre. Co jsem si ho dala, měla to nakonec půlka města, ale i tak jsem si ho nechala.
Protože mám vlasy tmavé, mám je vyperoxidované, tudíž hodně zničené. Používám sice masky a oleje, ale nic moc nepomáhá. 
Barvu si vždy objednávám u kadeřnice, která mě vyjde na 200,-. Odhadla bych ji maximálně na deset použití, ale protože mám vlasy dlouhé, je to u mě samozřejmě míň.


Vždy si kupuji růžovou barvu a už podruhé mám odstín CERISE. Uvažovala jsem už i nad modrou, ale ta by mi zezelenala a jak vodník chodit nechci. :D
Tato barva by tolik neměla ničit vlasy, jako normální barva, ale celkem rychle se vymývá, což považuji určitě za velké mínus. Protože jsem ale nikde jinde růžovou barvu neviděla je tohle jediná možnost, která taky není k zahození.

Máte také ombre, nebo je to na Vás moc výrazné? :)


2 komentářů:

  1. Anonymní16:46

    Hezké ombre :P
    Taky nad ním přemýšlím,ale spíše nějaké laděné do přírodních tónů,jediné z čeho mám strach je to,aby to nepůsobilo moc odrostlým dojmem.
    Larisa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :).
      Záleží, jak vysoko by jsi to měla - například blond ombre na hnědých vlasech. :) Pokud ne moc vysoko, určitě by to vypadalo hezky. :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥