MY FAVORITE BEAUTY PRODUCTS



Tento článek jste tady ještě nenašli, a tak jsem si říkala, že je správná doba nějaký takový vytvořit.
Jedná se o mé momentální oblíbené kosmetické produkty, které bylo opravdu těžké omezit na několik produktů.


Jako první bych asi začala u vlasů.
Cenu nejoblíbenějšího šamponu vyhrál modrý Palmolive. Nejen, že mi dokonale sedí, ale i super voní. Je určen sice pro objem, což já nepotřebuji, ale po jeho umytí prostě cítíte, že jsou vlasy čisté. (Velké plus mu dávám i za to, že přebije cigaretový pach - nekouřím, ale jak už to tak je, skoro všude je to zakouřené). 
Po umytí si většinou dávám do vlasů arganový olej od Avonu - vlasy jsou po něm hedvábně lesklé a taktéž krásně voní.
Pokud si žehlím vlasy nebo fénuji, nikdy nezapomínám na patřičnou ochranu před teplem. Používám od Balei Trend it Up, který má údajně vaše vlasy ochránit do 200 stupňů.
A protože mám vlasy dlouhé a chci jim dopřát hvězdný lesk, použiji fialový sprej od Nivea.
(Aby jste si nemysleli, výrobků používám mnohem víc, tady Vám chci ale ukázat zatím mé nejoblíbenější). :)


Co se týká obličeje, mezi favority ohledně odličování určitě musím zmínit mléko od Avonu, micelární vodu z Kauflandu (ano, i v Kauflandu najdete super výrobky) a odličovací vodu od Balea.
Mezi čistícími gely rozhodně Garnier, který prostě nejlíp voní a mezi čistícími krémy (o fotku výš) čistící pěnivý krém od Avonu.
U krémů jsem také nakonec dala přednost Anovu - gelový krém s výtažky okurky a zeleného čaje ( jako zimní krém se určitě nehodí, protože má příliš gelovou konzistenci, ale jako podkladový gelový krém mi přijde super. A také u výrobků na obličej mám svého favorita - rozhodně Sudocrem. Poradí si snad se vším, jediná jeho nevýhoda je, že si rychle na Vás zvykne, proto by jste ho neměli používat příliš často.
Na oční okolí je mi nejsympatičtější obnovující oční gel od Avonu, který vašim unaveným očím poskytne tu pravou podporu.
No a ohledně rtěnek, lesků, balzámů - u rtěnek mi bylo líto vybrat pouze jednu, proto jsem raději nevybrala žádnou a u balzámu to bylo samé. Nakonec jsem se ale rozhodla pro balzám se včelím voskem rovněž od Avonu (nemyslete si, že dělám Avonu reklamu, jen mi jejich výrobky dost vyhovují :)), který není ani tak zázračný, ale krásně voní a hlavně je slaďoučký až to pěkné není. :D O:)


Přesuneme se k rukou. Jako vůbec nejlepší lak co doma máme ( tento je mé drahé sestry), považuji určitě tenhle od Gabriella Salvete 4. Je prostě dokonalý. Vytvoří vám ohromnou vrstvu třpytek, která pěkně drží a nikam se neztrácí. V podstatě se dá říct, že lak zmizí až ve chvíli odlakování, nebo až Vám nehet odroste. Jeho nevýhoda je cena 70,- - 80,- Kč, ale za cenu výdrže si ho určitě brzy pořídím, ovšem já bych chtěla růžový.


No a nejoblíbenější vůně? Rozhodně C-THRU pearl garden!




Který výrobek se Vám líbí nejvíc? A  jaký výrobek máte nejraději vy? :)





14 komentářů:

  1. • Šampon od Palmolive je dobrý, já používala ten oranžový a byl fajn a nádherně voněl !
    • Micerální vodu z Kauflandu si chci na doporučení pořídit, tak uvidíme :)
    • Od Garnieru mám ráda čistící vodu a hydratační krém
    • C-THRU mám zelené a nádherně a silně voní. Vůně vydrží opravdu dlouho.
    • Laky od GS jsou skvělé ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oranžový taky krásně voní, to máš pravdu :)
      A C-THRU zelené jsem ještě nezkoušela, ale podívám se po něm :)

      Vymazat
  2. odličovač avon a olejček na vlasy - moje naj :) Medzi moje dalšie naj patrí olivová indulona, balea sensitive na pery, čo som ti už písala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Avon má fakt dobré věci :) A olivovou indulonu má doma mamka, takže určitě vyzkouším! :)

      Vymazat
  3. Mám ten šampon od palmolive a som s ním spokojná asi ešte napíšem o ňom nejakú recenciu na blog.A ten lak od GS je super mám ho tiež písala som recenciu naň ak chceš tak sa pozri! Rozmýšľam nad kúpou sudocremu a toho gélu od Garnier mala ho kamoška a krásne vonia! Ak ťa zaujímajú moje obľúbené produkty robím obľúbencov každý mesiac na blogu!

    www.beautytome001404.blogspot.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se kouknu. :)
      A oba výrobky, jak Sudocrem, tak ten čistící gel od Garnieru jsou určitě dobré investice. :)

      Vymazat
  4. Já miluji ty laky od GS! Užasné :) Chtěla bych všechny odstíny :D

    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych je chtěla všechny, snad časem. :D :)

      Vymazat
  5. Pěkný článek :). Ten Sudocrem je zajímavý mrknu se na něj :). Jinak laky GS mám jsou skvělé :).
    http://www.ladyderinbeauty.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :)
      Určitě mrkni a laky jsou fakt dobré. :)

      Vymazat
  6. great!!really useful products!
    thanks for the review!!

    peacequiethere.blogspot.gr

    OdpovědětVymazat
  7. No néééé, jakto že mají zase ty krémy v essence? Asi před dvěma lety jsem si tam koupila vanilkovej krém na ruce a od tý doby NIC!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejich krémy jsou opravdu super, tenhle jsem pořídila v Tescu, kde byl zlevněný zhruba na polovinu. :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥