LIP SALVE



Co se týče rtěnek, lesků a balzámů, vždy nevím, který si vybrat jako první. V zimě ale raději nosím balzámy, protože přece jenom rty se rychle vysuší.
Do své sbírky jsem tak uvítala tři nové členy. Modré balzámy na rty jsou z Penny (+-25,-) a na jejich cenu jsou opravdu kvalitní. Nedávno jsem měla hodně popraskané rty a zrovna tyhle balzámy mi hodně pomohli, proto si je určitě budu kupovat znovu.
Jako druhý jsem si koupila balzám od Astrid (+-30) z Kauflandu, od kterého jsem očekávala, že bude mít takový ten lehký perleťový nádech. Bohužel nemá, i když alespoň hezky voní.

Máte rádi také balzámy, nebo nedáte dopustit na svou oblíbenou rtěnku? :)

4 komentářů:

  1. obľubený balzam mám Balea - Sensitive, taký v modrom obale. Má taku jemnu vonu a je najlepší aký som kedy mala. No aktuálne som sa zamilovala do jahodového Labella s trblietkami :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se na ně podívám, až budu nakupovat. Balzámů není nikdy dost. :)

      Vymazat
  2. Balzámi mám veľmi rada písala som o nich článok na mojom blogu inak budem rada ak sa pozrieš alebo po prípade napíšeš komentár! :-)

    http://www.beautytome001404.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Na balzámy nedám dopustit. Teď mám nejraději Helle jahodový a Balea Juicy Orange. :) A tento Astrid mám taky :)
    http://www.ladyderinbeauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥