ELLE DIARY



Už jste si pořídila diář na rok 2014? Pokud ne, určitě bych vám doporučila šáhnout po časopise Elle, který v novém čísle obdaroval čtenáře nápaditým diářem.
Každý rok si kupuji jejich diáře a za poslední 3 roky se mi jeho design líbí nejvíc. Je nápaditý, barevný,akorát vevnitř mohl být podle mě více barevný. Na některých stránkách ale najdete krásné fotografie, které jednoznačně k Elle diáři patří.


Také jste si koupili tento diář, nebo dáváte přednost jiným?

12 komentářů:

  1. Tento diář jsem si nekoupila, ale velice se mi líbí. K Vánocům jsem si nechala koupit diář se sovičkami. Tak se na něj moc těším. Bez diáře už nemůžu vůbec fungovat !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kamarádka si taky koupila diář se sovičkami a je roztomilý. :D O:)
      A mám to stejně, bez diáře ani ránu. :)

      Vymazat
  2. Diář si nevedu ale moc se mi líbí na nich ty roztomilé, krásné obaly :))) Možná si nějaký pořídím a nebo ho dostanu k Vánocům :) Tenhle je moc moc pěkný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :)
      Taky mám ráda, když má nějaký spíše roztomilý design. :)

      Vymazat
  3. Tak diař je moc super, jak vevnitř tak venku, ale už mam slibeny na vanoce, takže kupovat nebudu.
    STejně to dopadne tak, že ho nebudu použivat, jak se znam :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ho dřív taky nepoužívala, ale momentálně se bez něho ve škole nehnu. :D :)

      Vymazat
  4. Vyzerá dobre! Diar som si zatieľ nekúpila ked som ho mala minule tak som si ho zo začiatku písasala potom ma to nejak omrzelo! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem to tak dřív měla. :D :)

      Vymazat
  5. Great blog!!!
    Would you like to follow each other via gfc bloglovin and g+?

    http://asweetwoorld.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Já si koupila jiný a pak mi mamka koupila Elle a teď nevím, který nakonec vytáhnu. Je pravda, že za poslední roky nejlepší kousek:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem měla také jiný,ale říkala jsem si, že tenhle budu mít na školní věci a ten druhý třeba na objednávky k doktorovy. :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥