CHRISTMAS WISH LIST




U mnohých z Vás jsem viděla vánoční wishlist, a proto jsem si říkala, že by také nebylo na škodu něco stvořit.

1. Hello Kitty - HK už mám dlouhou dobu hrozně ráda a myslím, že jí není nikdy dost, proto mě potěší cokoliv od této značky. 
2. Pyžamové kalhoty - upřímně je miluji, nosím je jak na spaní, ale i jen tak na "poflakování" když se chci dívat na nějaký super film, další by se mi do sbírky určitě hodily. 
3.Dlouhotrvající rtěnky od Essence - zatím mám dvě a plánuji je skoupit všechny. :D Takže ještě osm!
4. + 5. Vůně od Katy Perry Killer Queen a od Britney Spears Fantasy Midnight - psala jsem Vám o nich už tady. Pokud se po nich nepodívá Ježíšek, tak já po Vánocích určitě. 

Tak tady je takový krátký seznam. V podstatě když to bude cokoliv z kosmetiky, či oblečení, myslím, že Ježíšek nešlápne vedle. (snad :D)

Už máte také sepsaný svůj seznam přání? :)

6 komentářů:

  1. Pyžámový kalhoty jsou fajn :3 A ty rtěnky zkusím a Killer Queen ta by se mi líbila :) Takže si asi řeknu o peníze nebo oblečení :):).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako nejpraktičtější jsou určitě peníze, ale zas pod stromečkem to nevypadá tak dobře, jako nabalené dárky. :)

      Vymazat
  2. Som zaťažená na rúže, takže tie perfektne spadajú aj do môjho wishlistu :) Počkám si na peniaze od starých rodičov a hneď idem nakupovať do DM :D
    GIVEAWAY:http://karinvirag.blogspot.sk/2013/12/i-vianocna-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky je mám ráda, ale já se jich snad dočkám od sestry. :D O:)

      Vymazat
  3. Všetko sa mi páči ja viem tak približne čo dostanem! Chcela by som mobil ale to ešte nemám isté na 100 percent.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, Jsou ty Essencácké řasenky opravdu tak dobré? :) A na kolik tak cca vyjdou :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥