CHRISTMAS (COSMETIC) NEW IN



Dnes bych vám chtěla ukázat střípky toho, co jsem dostala na Vánoce. Jedná se z velké části o kosmetiku, která mi udělala obrovskou radost!
Největším překvapením (a to jako fakt velkým, protože těsně před Vánoci už mám zmapované, co dostanu :D) mi udělal parfém od Katy Perry KILLER QUEEN. Sice jsem ve wishlistu o něm psala, ale myslela jsem, že si ho koupím až po Vánocích. :)
Také jsem dostala další vůni, pro teď ale od C-THRU, která je slaďouuučká.


Co se týče vlasů, udělala mi velkou radost sprej od Syoss, protože ten můj už mi docházel. No a "to žluté" :D je sprej, který má pomoc s rozčesáním vlasů s mangem z Avonu, je pro děti, ALE úžasně voní, takže vřele doporučuji! :D (Taky máte rádi dětskou kosmetiku? :D)
No a nesmí chybět sprcháče - malinový Hello Kitty a růžový C-THRU.


A nesmí chybět rtěnky! ANO!
Kolekci dlouhotrvajících rtěnek od Essence, jak víte, miluji a chci ji sesbírat časem celou. Proto mi další dvě udělaly ohromnou radost! A aby jsme nezapomněly na balzámy, bez kterých to také nejde, dostala jsem 02 LOVE od Dermacolu a od Astridu světlounce růžový s perleťovým odleskem.





No a nesmí chybět ani krémíčky, že ano.
O tomhle denním krému z Avonu bude ještě článek. Těšila jsem se na něj od doby, co jsem zjistila, že mi ho sestra koupila a jistě se s vámi podělím o mé zážitky z něho. No a další dva krémy na ruce opravdu nevím, z kama jsou (zprava zřejmě Lidl), ale také vám o nich ještě něco napíšu.


A protože mám hrozně ráda seriály - filmy s upíří tématikou, myslel na mě Ježíšek a nezapomněl nakoupit nějaké DVD. No a i když nemám ráda "slaďárny" :D, tak PERFECT DAYS taky určitě omrknu. :)


A jako poslední knížky, které také určitě nezůstanou ležet na poličce. Musím se přiznat, že v poslední době už nestíhám číst. Momentálně mám rozečtenou GG (♥), ale určitě se brzy vhrnu i na Ježíškův dárek.



A jaké jste měli Vánoce Vy? Dostali jste to, po čem vaše dušička prahla? :)

9 komentářů:

  1. no super - zásoba kozmetiky ti pribudla pekná. Moje vianoce boli super, tiež nejaké knihy, kozmetika, šperk, a nejaké iné drobnosti :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :)
      Tak to máš taky super! :)

      Vymazat
  2. Thanks for visiting my blog... Following you now... Hope you follow back if you haven't..

    http://asweetwoorld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné dárky :) Já taky udělám článek o tom co jsem dostala, budu ráda když si ho pak přečteš.. :). A jak si spokojená s Killer Queen?*)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc a určitě omrknu. :) A Jsem spokojená velmi.

      Vymazat
  4. Amazing post :)
    Im follow you :)

    carolajnstyle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Ten Hello kitty sprcháč je ták krásný, nevíš odkud je? Nebo kde takové mívají? :)
    http://lilisdesign.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥