THE WORST AND THE BEST PRODUCT OF OCTOBER



Protože nám začal nový měsíc, tak bych se s vámi chtěla podělit o můj nejhorší a nejlepší kosmetický produkt října.

Začala bych s tím horším.  
Máme tady v růžovo - červeném obalu pudr od Miss Sporty So Matte (60,-)- nejhorší pudr, co jsem kdy měla. Zanechává fleky, mapy, obličej máte jak kdyby jste ho srčili do kakaa a to jsem si přitom vzala ten nejsvětlejší. Dá se použít maximálně jako bronzer, ale i tak ho hodnotím, jako nejhorší pudr vůbec.
Dávám mu jednu Kittinku a to jenom kvůli hezkému zrcátku.
No a cenu nejhoršího makeupu měsíce vyhrává makeup od Astoru 16h mineral match. Koupila jsem si ho v doprodeji (cenu už si bohužel nepamatuji), protože se myslím už neprodává, ale známe důvod proč. Dělá mapy, smrdí :D a vůbec, je velmi špatný. Ten si také zaslouží tak maximálně jednu Kittinku a to za to, že má méně tradiční štěteček na aplikaci makeupu.



A aby jsme nebyli pouze negativní, mám pro Vás také nachystány tyto dva výrobky, po kterých vždy po jejich vypotřebování šáhnu.
O tomto skvělém transparentním pudru jsem vám už psala a stále si ho nemůžu vynachválit. Přizpůsobí se vaší pleti, omezí lesk a nově můžu pochválit i jeho dlouhou výdrž. Jeho cena se pohybuje okolo 100,- korun.
A jako poslední výrobek bych Vám chtěla představit tento olejíček (59,-) na suché, poškozené konečky vlasů. 
Po jeho aplikaci už nejsou tak viditelné roztřepené konečky a vlasy jsou lesklejší. No a jako další plus je jeho příjemná vůně.
No a jak jinak, než že tyhle dva výrobky si zaslouží 5/5 Kittynek! :)




A co vy? Máte také nějaké špatné/dobré kosmetické zkušenosti z minulého měsíce?
Přeji pěkný zbytek týdne. :)


2 komentářů:

  1. O transparentním pudru už dlouho přemýšlím a všichni si ho chválí takže mě na něj ještě více nažhavují :D Takže to vidím tak, že až dopaplám svůj nynější kompaktní, šáhnu po něm :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jojo, doporučuji, je fakt super :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥