PERFUME WISHLIST



Protože se blíží Vánoce a většinou Vás čeká rodinná otázka "Co by jsi chtěla?" tak jsem si řekla, bych bych mohla stvořit parfémový "wishlist".
Osobně dávám přednost sladším vůním, ale dělám i často výjimky. A když má k tomu parfém ještě pěkný flakon, tak je to dokonalé.

1. Uplně nahoře wishlistu můžete najít vůni Vampire's love, která byla bohužel limitka. Ale i tak jsem ji sem zařadilala, za účelem se vás zeptat, zda nevíte o nějaké "Vampire" vůni ? :)
2. Daisy - Marc Jacobs - asi nejdražší vůně z celého wishlistu. Ale v budoucnu si ke mně snad najde cestu. 
3. Midnight Fantasy & Killer Queen - tak s těmito dvěma kráskami se snad brzo seznámíte v budoucím New in. 

A co vy, taky si plánujete pořídit nějakou novou vůni?
Přeji pěkný víkend. 

1 komentářů:

  1. midnight fantasy mi vždy krásne voňala na kamarátke. ALe ked som si ju kupila ja tak na mne mi vadí... zaujímave... Aktuálne inak používam Lanvin Marry me - moja naj vôňa - odo dňa mojej svadby :)
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥