NEW IN - AVON - CHRISTMAS SHOPPING



Minulý týden v pondělí se slavilo a dnes pro změnu ležím v posteli s antibiotikama. Týden proto moc dobře nezačal, ale i tak pro Vás mám připravený nákup z Avonu.
Jako první bych Vám chtěla ukázat sadu náušnic Tilly (249,-). I když mám dalších sto nápadů, co bych sestře koupila, tak ona si řekla zrovna tyhle náušnice, tak její přání bylo pro mě rozkazem.


Pro mamču jsem zase objednala nějaké krémy, protože je to snad jediná věc, se kterou se jí vždy zavděčím.


1.Ochranný krém na ruce se silikonem (39,-)
2.Vyživující krém na ruce, nohy a lokty s bambuckým máslem (39,-)
3.Chladivý krém na nohy s výtažky z papáji (39,-)

No a samozřejmě jsem nemohla zůstat pozadu a objednala jsem si něco taky. :D


1. Obnovující oční gel (49,-) 
2. Balzám se včelím voskem (49,-) - tenhle balzám mi došel až na druhou objednávku a tím víc jsem z něho nadšená. Zjemní rty, voní, je sladký, jediné co se mu dá vytknout je jeho malé balení, ale za tu cenu nemůžeme očekávat všechno.
3.Čistící pěnivý krém Winter (49,-) - ten jsem objednala spíše kvůli tomu, že žádný zimní čistící krém nemám a vůbec toho nelituji. Při jeho aplikaci si prvně nejste úplně jistí, jestli to není normální krém, ale po jeho napěnění už jste doma. Pleť opravdu dobře vyčistí a určitě ho v zimním období využiji.

A co jste si nového koupili vy?
A jaké plány máte na zbytek dne?
Já zůstanu pro dnešek v posteli s Vyvolenými. Vím, je to hrozná blbost, ale i tak mě to baví. :D Taky to někdo sledujete? :) :D



Přeji pěkný zbytek týdne.



2 komentářů:

  1. How cute are those earrings!
    Love them all!
    x
    Stella from a A Shiny Place

    OdpovědětVymazat
  2. Thank u so much honey! :)

    www.magdalennes.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥