FIRST CHRISTMAS FLAKES



Mou neaktivitu způsobil už dlouho plánovaný pobyt mimo město, takže se omlouvám, že jsem nepředchystala články.
Dnes bych Vám to ale chtěla vynahradit, a proto tu mám další new - in.
Po dobu mého pobytu si jeli rodiče a sestra nakupovat na Slovensko.Sice jsem byla zklamaná, že jsem nemohla jet taky, protože nemám ještě kompletní dárky, ale dovezli mi taky něco, takže jsem z toho nakonec něco měla. :D
Jako první můžete vidět korálový svetr z Takka, který stál necelé tři eura a je ze super "ňuňatého" materiálu.
Dále také sluchátka, které se mi neskutečně budou hodit k růžovému kabátku.
Velkou radost mi udělali velkým,šedým kulichem taktéž z Takka,který je novým členem mé "sbírky čepic", ve které je zatím pouze černý mustach z New Yorkeru.



No a jako poslední stříbrný prsten všech barev, který vás zaujme svým né-zas-tak-obvyklým designem.


No a na závěr přidávám fotku prvních nasněžených centimetrů, které bych klidně uvítala o mnohem později.

Také u Vás sněží?

1 komentářů:

Děkuji za komentář! ♥