CHRISTMAS TIME IS COMING



Vánoce se neúprosně blíží, a protože nemám ráda nakupování dárků na poslední chvíli, tak se snažím je kupovat alespoň trochu v předstihu.
Pro dnešek jsem dělala radost mámě a taťkovi.
Mamce jsem koupila vanilkové vánoční balení (109,-), které obsahuje krém na ruce a tělový krém.
A taťkovi jsem udělala radost šampónem na vlasy (33,-), krémem na nohy se zahřívajícím efektem (43,-) no a modrou pemzou (35,). U taťky mám totiž vždy velké dilema, co mu koupit. U oblečení si nejste zcela jistit, jestli mu bude dobré a u kosmetiky máte alespoň jistotu, že tu vždy někdo použije. Proto u něj mám velký otazník, co mu koupím dalšího. Přinejhorším dostane krabici ponožek. :D

Co kupujete rodičům vy? :)
Přeji pěkný zbytek neděle.

1 komentářů:

  1. Yes Christmas is coming, I'm so excited!!!
    Thanks for stopping by my blog.
    Have a nice week!
    x
    Stella from a A Shiny Place

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥