PERFECT MAKE-UP




Hodně hlavně mladých slečen si myslí, že stačí na sebe "napatlat" make-up, dát tunu linek a večer se ani neodlíčit. Dnes bych Vám proto chtěla dát pár tipů, pro správné líčení (samozřejmě je mnoho způsobů, jak se nalíčit a také každý z nás má jiný typ pleti, takže berte tento článek s nadhledem). :)
Já, jakožto studentka střední školy se líčím každý den (kromě víkendu, to by jste mě nepoznali. :D). Proto je pro mě velmi důležité už i ranní čištění pleti. Jako první si většinou vyčistím pleť čistícím gelem od Garnieru, který mám moc ráda, protože voní po granátovém jablku. (+/- 130,-). Jediná věc, na kterou bych upozornila -  pumpička je křehká, takže pokud vám gel spadne, tak se lehce zlomí. Mně se to bohužel stalo, takže momentální dávkování - žádná sláva.


Dále následuje u mě nakrémování-pro pleť je velmi důležitá hydratace. Největším mýtem je, že ženy-slečny si často myslí, že když mají mastnou pleť, neměly by nanášet hydratační krémy. Omyl je pravdou-každá pleť potřebuje hydrataci a máme velký výběr krémů pro různé typy pleti-od mastných pletí až po suché. Já používám na obličej gelový krém od Avonu. Dlouho jsem sháněla něco, co by nebylo příliš hutné, příliš barevné a nakonec u mě vyhrál tento gelový krém. Jeho cena se pohybuje v rozmezí 80,- korun, ale často na něj bývá akce. :)

Jako další používám podkladovou bázi od NYC - ta nijak zvlášť nevoní, ale svůj účel myslím plní (hlavně kvůli výdrži make-upu). (+/-90,-)
Poté následuje korektor- zakryje kruhy pod očima i nějaký ten pupínek a začervenání. U mě by jste našli jak korektor ve fixe od Essence (+/-70,-), tak klasický tuhý (+/-50,-). Osobně dávám přednost korektorům tuhým, protože lépe kryjí.
Konečně je na řadě make-up. Zaměřím se na jeho pořízení.
Zajímavé je :D, jak  Vám některé pořádně neškolené prodavačky v drogerii řeknou, že pokud chcete zjistit jeho odstín, měli by jste si tester dát na hřbet ruky. Co se vám při takovém výběru může stát-špatné světlo, vezmete si o dva odstíny tmavší. V létě se trochu přismahnete, ale obličej jste si pečlivě chránili, ovšem ruce opálené, další příklad špatného výběru. Podle některých kosmetiček (ne všech samozřejmě) by jste se měli otočit na světlo a vyzkoušet si na kousku pleti tester, a tak zjistíte, jaký je Váš správný odstín. OVŠEM :D Řekněme si situaci, kdy lítáte po obchodech a až máte vše nakoupené si vzpomenete, že jste si chtěli koupit make-up. A pokud nemáte zrovna u sebe čistící ubrousky či antibakteriální gel, můžete si podle mě tou druhou metodou ještě víc zavařit. :D
Takže co z toho vyplývá - nosit  sebou vždy čistící ubrousky, nebo antibakteriální gel, nikdy nevíte, kdy se vám budou hodit. :)
Ještě ale před aplikací make-upu by se Vám také mohla hodit báze bod oční stíny. Doma momentálně žádnou nemám (takže už víte, co bude v příštím New-in :D) ale kvalita i výdrž líčení očí se s bází samozřejmě zvýší.
Dále pudr a také můžeme dát tvářenku, aby jsme dodali trochu barvy - neutrální slušivá je broskvová, ta sluší myslím všem. Ale pokud chcete sáhnout po barvě, tak sáhněte po takové, jaké barvy máte nenalíčené rty. Taky můžete sáhnout po bronzeru, který Vám vykouzlí opálený vzhled. :)
Pokud si chcete vše pouze výrazně podtrhnout, doporučuji rtěnku výrazné barvy. Ovšem doporučuji pro denní líčení buď výrazné oči, nebo výraznou rtěnku, ale ne oboje. Pro večerní líčení ovšem proti této kombinaci námitky nemám. :)
Tak, doufám, že to bylo v jisté míře pro Vás něco nového a zajímavého. 
Jak se líčíte vy? Máte nějaké výrobky, bez kterých by jste se v líčení neobešli?
Piště do komentářů. :)


0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za komentář! ♥