NEW IN - JUSTIN BIEBER


Po dlouhé pauze se opět hlásím, dnes s úlovky za poslední dobu.
O víkendu jsme jeli nakupovat  a měli jsme poukázky do Takka, tak jsem využila slevu a koupila si mikinu místo 250,- za 174,- což mi přijde super cena. Dále dvě trička z Kiku za POZOR :D 25,- korun, no nechte to tam. Naši mi pak v Lidlu koupili Hello Kitty♥ puzzle k svátku (HK není nikdy dost)!
 Samozřejmě jsem nezapomněla ani na kosmetiku. Počasí venku je stále chladnější, sluníčko vykoukne málo kdy, a tak jsem se rozhodla koupit samoopalovací sprej (59,-) a k tomu peeling na tělo (30,-). Na sprej jsem slyšela na blozích samou chválu a tak jsem utíkala si ho do DM koupit. Z výsledku ale už tak nadšená nejsem. Po aplikaci peelingu jsem sprej nastříkala na nohy. Na obalu je uvedená doba 2 až 3 hodin, než bude hotové "opálení". Já pokud se neopaluji, tak jsem skoro jak albín a pokožka po spreji sice ztmavla o 2 až 3 odstíny, ale pořád mi to přijde málo viditelné. Příště sáhnu určitě po jiném samoopalováku. Na peeling se nedá říct křivé slovo. :)
Už delší dobu jsem chtěla transparentní pudr, proto když jsem si ho teď koupila, jsem ním zcela okouzlena. Z počátku se můžete bát, že vám udělá vrstvu á la mouka, ovšem zcela se přizpůsobí vaší pleti a nepůsobí jako normální pudr, který vám při špatné aplikaci může vytvořit dojem několika vrstev. A abych ho měla čím nanášet, tak jsem si koupila černo-fialový štěteček také od Essence (80,-).
Poslední dobou jsem si oblíbila výrazné rty a Essence má super řadu dlouhotrvajících rtěnek, kterou si snad koupím i celou. Pro dnešek jsem zvolila 08 Colour Crash. (60,-).


Jako další jsem si koupila řasenku od Essence Get Big! Lashes Triple Black (60,-) - řasenky od Essence mám ráda. Přijdou mi hodně kvalitní, někdy až na úrovni řasenek třeba za tři stovky a přitom jsou za pár korun.

Už tak dva roky jsem si pořád chtěla koupit tenhle zázrak. Pokud sledujete make-up tutoriály na youtube, všimněte si, že každá youtuberka vlastní tenhle korektor od Dermacolu. Já jsem totiž žila v domnění, že koupit v drogerce nejde a že bych si určitě koupila moc tmavý, kdybych ho objednávala přes internet. DM mi teda udělalo velkou radost, že tam zrovna tenhle korektor byl. :)


No a jako poslední fixa na oči z řady Justina Biebra (80,-), která je oboustranná a musím říct, že dlouho jsem tak dobrou, dlouhotrvající fixu neměla. :)

Koupili jste si také něco z kolekce Justina Biebera? 
Přeji pěkný zbytek prázdnin všem. 




5 komentářů:

  1. The lipstick is very nice.
    x
    Stella from a A Shiny Place

    OdpovědětVymazat
  2. Ty nové rtěnky Essence jsou boží;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si to myslím, nedá se na ně říct křivé slovo. :)

      Vymazat
  3. ahoj:) chtěla bych se zeptat, co teď, s odstupem času říkáš na ty rtěky? vydrží dlouho, jsou příjemné na rtech, mají i sytě červený odstín? Díky za odpověď
    sgelse.blog.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥