NEW IN - AVON



Po chvíli odpočinku jsem si zase v kosmetice dopřála. Tentokrát jsem si koupila : (zleva) osvěžující sprej na vlasy s třešňovým květem (59,-) - opravdu úžasně voní po třešních a hned nevyprchá, což je určitě velké plus. Jediné čeho se bojím je, že bude vlasy vysušovat.
Dále můžete vidět dvě krabičky (2x 59,-) - v modré se skrývá péče s marockým arganovým olejem a ve stříbrné lahvičce sérum na suché konečky vlasů. Tyto dva výrobky jsou zajímavé už jenom tím, že jsou ve skleněné lahvičce - čehož se osobně trochu bojím, protože ve spěchu nikdy nevíte, co vám spadne, ale tak pár použití by vydržet mohly. :D


Jako další tady máme slupovací masku na vlasy s výtažky z leknínu (49,-) - od této masky osobně nevím, co mám čekat, neboť jsem si ji koupila spíš kvůli hezké dvojstránce v katalogu. :D
K osvěžujícímu spreji na vlasy patří i třešňová maska (59,-). Velmi hezky voní, proto další velké plus.
A jako poslední odličovací přípravek (59,-) - doma nám docházel, tak jsme se se sestrou pro něj rozhodly. Už i v minulosti jsme měli z Avonu odličovače a přijde mi, že sedí i na citlivou pokožku, což oceňuji, protože mně po hodně přípravcích tohoto druhu pálí oči. :)


A co jste si v poslední době koupili vy? :)
Přeji hezký zbytek pondělku.


1 komentářů:

  1. odličovač z avonu patrí medzi moje naj a taktiež aj kura s marockým olejom. Používam ich už dlho a neviem si vynachváliť :)
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥