MY DAY


Včera jsem měla svátek a tímto bych chtěla ještě všem Silviím popřát vše nejlepší! :)
Také jsem dostala nějaké drobnosti, které Vám přece nemůžu zatajit.

1.Hello Kitty tajný diář - z diářů už jsem vyrostla, ale je to HK a té nikdy není dost! 2.Bonboniéra -mmm :D.
3.Tattoo + růžová tužka - až někdo usne na párty budou se tetovačky veeelmi hodit.:D 4.Balea kulička - krásně voní! 5. Triko VAMP - JSEM V SEDMÉM NEBI!!

A samozřejmě ještě nějaký finanční obnos, který jsem už dneska stihla skoro celý utratit - Vánoce se blíží a já s nakupováním dárků začínám vždy brzy, abych měla na výběr a nezachvátil mě vánoční stres. :D
Co vy, nakupujete těsně před 24. prosincem, nebo dva měsíce dopředu? :)

4 komentářů:

  1. Omg, that shirt is so cool!

    OdpovědětVymazat
  2. jeej ten diar!

    Inak pozyvam na narodeninovu giveaway o GUCCI RUSH 75ml. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/10/najlepsia-giveaway-ever.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥