MY DAY CONTINUES 

Tetičky mi ještě dodatečně popřály k svátku a neobešlo se to bez nějakých těch darů samozřejmě. :D
No a to bych nebyla já, kdybych vás o nich neinformovala.


Zleva tady máme šampáňo - osobně mám raději růžové, ale klasika je klasika. :) Dále velikou bonboniéru a Kinder, prostě čokoláda. :D
Zelený sprchový gel od Relaxu voní po limetce, která mi voní, takže super. Pak tady máme toaletní vodu od Bi-es 313. No a určitě jste si všimli, že jsem v pořadí přeskočila. Darem jsem dostala také čistící gel a peeling s výtažky z meruňky od Tchiba. Já mám tak nějak zafixované, že v Tchibu se prostě prodává káva :D, takže musím uznat, že tyto dva výrobky se jim opravdu povedly. Osobně v nich ale více cítím multivitamín, než meruňky.


No a jako poslední knížku "Sexy na vysokých podpatcích" která se hodí už jenom na takovou tu "knižní výstavku" :D .


A zítra konečně pátek! 
Už máte plány na víkend? :)


1 komentářů:

Děkuji za komentář! ♥